• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Franka

Idun - så fantastiskt att du kanske trots allt är gravid! Men kunde inte läkaren se nått alls, inte ens en fläck? När hade du ägglossning?
    Gynakuten till 03.00 låter inge vidare, hoppas du hade en bra bok med dig. Antar att du testar varje morgon nu då? Jag såg nått RFSL-test på ICA som kostade ca 70 kr för två tror jag det var. Kanske kan vara nått?

Snart åker till Halland för att gå på dop på söndag!

• Cia o krabaten
    StoraD skrev 2008-07-18 11:25:21 följande:
    o Cia, skönt att jag har er! hur är det med DIG fröken-frågar-alltid-om-andra-men-säger-inget-om-s
    ig-själv!
    lägg av, det där är ju ditt smeknamn

Idun: Ok, mera väntan alltså! Aldrig kul. Hoppas på ett plus istället då

Magis: Jag sydde egen sjal av lakanstyg för att kunna testa först. Billigt på IKEA tex ju Hade en gammal BB som jag inte kunde ha pga ont i axlarna. 3mån funkade den.
    Sjalen bar jag i när hon var 1 iaf! Helt klart sjal med denna bebis för min del iaf. kasnke tom en riktig...Fast jag ska ju undvika att bära alls.

Ikväll blir det bio med en kompis!
    kasnke sista ensamgrejen på ett tag framåt
  • Finessan

Åh, vad kul med bio! *avis* Blir väl barnvagnsbio nästa gång. Glad

BB är tydligen ergonomiskt helt värdelösa. Bättre med sjal eller bärsele.

Har några nya Vida i galleriet.

Än har den feta damen inte sjungit
  • Snozie

Lilla skuttan- Hoppas blödandet ger med sig snart. Håller tummarna för dig på vul på måndag!

Idun- Tummen upp för att du är gravid... ...

Lilla D- Pergon kommer göra susen...nu blir det en mini D...

Magis- Inga mer känningar efter att slemproppen sa adjö?

I helgen kommer jag vara som bortblåst...Skall tig GBG och kosa mig med min man. Blir nog inte så mycket mer än att vara på hotell rummmet. Under 3 v nu har jag varit så trött att jag inte orkar röra mig frammåt...INGEN ÖVERDRIFT!. Har aldrig upplevt detta under en grav förr men nu vet jag vad folk menar med att vara trötta...I morse kom första spyan. OK. Nu är det bara att blunda och låta karusellen snurra...

Kram

• strumpan73

Nu har jag semester!!! Som jag har längtat, äntligen får jag sova när jag vill och göra vad som faller oss in. Sen om havandeskapspenningen går igenom så jobbar jag bara 2 veckor efter semestern. :-O

Finesssan vilken gullunge hon är. :-P Skönt att magen är bättre det måste vara frustrerande att höra och se dom ha så ont. Att ssen inte få sova själv gör ju inte saken bättre...

Lilleskuttan jag tänker på dig och hoppas så att det ska gå bra.

Låter bra Snozie med illamående och tröttheten. Det blir man lugnare av. Mysigt att bo på hotell och ha det skönt. Ha det så bra.

• Cia o krabaten

Bio var jättremysigt!
    Såg Mamma Mia-väl värd att se faktiskt!

Dessvärre klantade jag mig och tappade plånboken på vägen hem
    Så nu är bankkort och körkort spärrade... *Suck*

• mammawannabe

Cia: Tack, vad omtänksam du är Kyss! Japp, ja ska komma ihåg att ta med provresultaten till dr B.

Idun: Till tre inatt, gud vad segt. Låter ju skönt ändå att det inte verkar vara nån infektion eller annat elände. Håller tummarna för graviditet-alternativet.

Lilleskuttan: Tänker på dig, håll ut nu över helgen.

Snozie: Vad gött med rejäla grav-symtom. Ha det nice i Gbg på hotellrummet. Flört

Strumpan: Grattis till semestern! Och kanske bara 2 veckor jobb efter det, låter perfekt!

Finesssan: Underbara bilder på en underbar tjej. Glad Fick en längtanskänsla när jag tittade på bilderna så stark att det riktigt sög tag i magen och det svindlar ett ögonblick när man tillåter sig att kännas vid sin bäbislängtan. Den dörren försöker i alla fall jag oftast hålla stängd för att inte gå sönder men ibland kommer den fram och det är bra oxå, då får man kraft att kämpa på när man påminns om att längtan är så stark.

LillaD: Tjoho! hoppas katten och du har det bra ikväll!  Kyss

• mammawannabe

Cia: Skit vad jobbigt med tappad plånbok . Aha, filmen var bra. Har funderat på att se den och det kanske får bli så då.

Dags för kudden, gonatt LillD och om det är nån mer vaken i tråden!

Kram!

• StoraD

god natt söta mw! + ni andra också såklart!

• babblar på

idun: vi får hoppas på graviditet nu då! Jag har suttit 9 timmar på akuten en gång vid mf. Som tur är hade jag itne ont den gången. Men det är ju helt knäppt. När man suttit nån timme så tänker man att nu kan jag inte gå för nu är det snart min tur

snozie: grattis till spyan ...blurk

ego: inget utslag på älstickan än Jag är ju säker på att jag har äl..eller iaf har haft. Var och kollade så jag itne hade bakteriell vaginos också, hade inte , och då såg ju läkaren att äl var på g. Tittade t.o.m med vul. Jag tvivlar på testen nu Kan de visa fel?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7