• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • StoraD

Bling: men det är ju jättesnart! sen är ni på gång vännen! jo jag har hämtat mig, nu är min man hemma och det känns jätteskönt att inte sova och vakna ensam faktiskt!

sov gott Cia!

• Bling1975

Natti natti!

Jag passar på att njuta av att vara den kvällsmänniska jag i grund och botten är, för jag hoppas ju på att det ska få ett slut snart...

Stitch längtar efter Lilo
  • StoraD

det ska du se att det får Bling, passa på och njut som sagt! själv ska jag ta ett litet jobbryck nu tror jag!

• mamarazzi

Hej hej alla ni som är vakna!!! *vinkar glatt*

Kom just hem från bio - Hancock. Kul faktiskt! vi hade barnvakt till 2 åringen som kom när hon somnat. Jag min dumma nöt säger "hon vaknar aldrig det är lugnt. vaknar hon så ge bara nappen" He he he! Dottern hade kissat på toa (hon har blöja så det gör hon aldrig annars), hoppat i sängen, tagit bort mattor i vardagsrummet... Helt galet! Men hon sov när vi kom hem och barnvakten sov bredvid henne. He he he! Blir nog inge mer bio tillsammans för oss på en stund.

• mamarazzi

Cia: ser att du ännu är inloggad. Skulle inte du sova!?!

• mamarazzi

Nä he ingen som e vaken nu... Skit me. Jag får la gå och sova.

MW: Tror du det kan vara ÄL?! Jäklar vilken äl jag måste ha då. Vi får se vad stickan säger imorgon.
    Men nu har jag ont mer än kli i hela underlivet (vad kallar man det???). Tynger liksom. Suck! och ingen vill titta på mig. Snyft! Får väl ringa och gråta imorgon. Tror ni jag får en tid om jag skriker "Jag är ju nästan helt blind!!!"

Godnatt!

• Magis2

Grattis Lilleskuttan!!! Du ska se att den dumma blödningen avtar snart! Din mini-knodd har det dock jättebra därinne och märker inte av någon blödning .

Mammarazzi - ledsen att du tror att ngt är fel... Det du besriver låter ju iof lite som ÄL-symtom också...? Beror ju på vad det var för färg på slemklumpen..?

Bling & Lycka - *kramar om*, tungt att veta att man har så mycket behandlingar framför sig, ni vet ju exakt vad ni ska gå igenom också. Med risk för att låta som en frireligiös bibelbältsfanatiker; Jag ber för er. Faktiskt.

LillaD - Tack för suverän feedback ang. blogginlägget. Hoppas du har skrivit det som en kommentar i min blogg också (har inte kollat)

• Lilleskuttan

nja jag behövde ju inte ligga hela tiden, kunde ju gå och röra mig bara jag tog det lungt.Men det finns ju inte så mycket man kan göra när man inte får göra nånting, förutom nätet och tv,,kanske ska leta fram en bok..
    Försöker lägga in mina vul bilder..ganska häftigt hur fort bebisen växer i början. Första gången vi var där och kollade så såg vi bara en prick med ett litet hjärta i och nu kan man ju se att det är en liten bebis där..

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7