• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Bling1975

Cia - och det gick ju bra för er

Men jag är faktiskt lite orolig eftersom jag har hittat lite info om att missfallen lika gärna kan bero på spermierna och det är ju där de flesta av våra problem ligger

Hela tråden verkar i alla fall ha semester, i vanliga fall kan man ju inte vara ute några timmar utan att ha några sidor att läsa ikapp. Hoppas ni njuter av det fina vädret!

Stitch längtar efter Lilo
  • Sandraw76

Bling1975: På min man togs det enbart kromosomprover.

Sandra med Ängeln Liw i himmelen och knyttet i magen
  • fruZ

Hej vänner!
    Hemma igen efter några dagar på landet och här är det minst sagt spännande. Vi vet ju inte när BIM är, kan vara i måndags, idag eller om några dagar. Men eftersom jag inte hade blött nåt så testade vi imorse. Jag har inte alls haft så mycket känningar så jag väntade mig inget, men på två stickor såg vi supersvaga streck(knappt synliga). Jag vågar inte lita på det utan ska testa igen imorgon. Och dessutom har jag blött lite idag, först röd flytning, sen brunt. Så jag vet inte alls vad jag ska tro!
    Planen är att testa igen imorgon och se om det är starkare. Eller om mensen trots allt kommer...

Jag som trodde jag skulle komma hem med ett fint plus eller en pissig mens, nu sitter jag på pottkanten med varken eller!

• Bling1975

a80 - hellre på pottkanten med hopp i magen än nere i pissiga potten

• Finessan

Bling, bara kromosomprover här också.

a80, håller med Bling. Önskar dig så starkare streck imorgon!!!

Om 30 minuter för en månad sedan föddes lilla V!

• Bling1975

Tiden springer verkligen iväg Finesssan, tycker det var igår du var höggravid med klåda och allt. Ät något gott så lilla V får "tårtmjölk" på sin födelsedag!

• mammawannabe

Bling: Bara kromosomprover för mannen här oxå.

Truls: Ser fram emot att läsa din FL-berättelse!

Vida: Grattis på 1-månadsdagen!

a80: Håller tummarna för ditt testade i morgon!

Hoppas på soliga sköna dagar för alla resten av veckan och i helgen!

Kram

• fruZ

Haha, jag tycker hotet om att man kan ramla ner i pottan ofta är väl så svårt som att verkligen ramla... Tack för era tummar iaf!

Jag blödde lite till igår kväll, rött och tänkte "jaha, nu kommer mensen" men nu på morgonen är det bruna flytningar.

Och strecket? Ja, jo lite starkare var det nog. Så att jag och sambon var överens om att det ändå är ett streck. Alltså borde jag sätta mig och ringa KK för att försöka få en tid idag eller imorrn, för sen åker vi ju bort i en vecka... Men jag har ingen lust alls, är jätteförkyld och vill helst bara dra täcket över huvudet och gömma mig.
    Jag tror inte på det här, det känns inte på riktigt och jag har INGET ont i bröstvårtorna (det är mitt säkraste grav-tecken) utan bara lite öm i resten av tuttarna då och då (med betoning på lite och då och då).

Grattis på mamma-1-månadsdagen Finesssan!

• fruZ

Ääääääh, nu blöder jag igen! Det blir bara pannkaka av det här. Snart ringer de från KK, vad ska jag säga då? "Jag har testat positivt, men det verkar blöda ut nu"

• Cia o krabaten

a80: me vilken knepig sits

Har inga förslag annat än att fortsätta testa och hoppas på ännu starkare plus och mindre blödningar.
    KK har nog inget att säga tyvärr. Invänta mensen typ-gissar jag att de kommer säga.
    Håller tummarna lite extra!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7