• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Maskros67

Haha, tänkte inte så långt Caribe. Jag får försöka se det så. Nu säger jag lycka till med vul imorrn då Ha en skön kväll allihopa!

• Maskros67

Gomorron flickor!

Tummisar för Caribe idag. Kramar till allihopa.

Idag känns allt mycket bättre igen. Life is a roller coaster, tjohoo.

• lilja71

Härligt att det känns bra idag Maskros!!

Håller tummarna för Caribe!!

*vink*vink*

• Maskros67

Hej Lilja
    nu är det fikadax här!

• Caribe

Rapport: tog blodprov och gjorde första kontrollen idag, är på sprutdag 6 och har tagit 5 sprutor! Hade 5-6 äggblåsor på varje äggstock och dom största var kring 11-12mm fick börja med bromssprutan redan idag, är jätteglad allt väl så lång... men än är det mkt som kan gå fel... dom skall ringa i eftermiddag efter att dom sätt blodprovet, är grymt rädd att jag skall bli överstimulerad igen...

• Ma Lu

Caribe: det låter nästan lite farligt med "bromsspruta" Men härligt att det såg så bra ut! Nu håller vi tummarna för att bp också är finfint!!! (=moderat så att ingen coasting hotar!)

Fl ville inte låta mig skriva så mycket som jag ville igår (och idag kommer jag kanppt in alls!) men jag är glad avv Maskros mår bättre idag Det ÄR svårt! Och det är faktiskt inte alls länge sedan ditt samboförhållande + förlovning tog slut så det är klart att du är lite bränd inte bara av snickaren! KRAM!

Vinkvink till Lilja och alla andra

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Caribe

Malu - antagonistspruta heter det ju egentligen men det kan nog vara bra med lite broms nu när jag har så hög dos dessvärre brukar blodprovet se bra ut på dag 6 det är sen på dag 9-10 som det brukar ha exploderat..... så det blir till att fortsätta vara nervös... Vinkar tebax till Lilja Skönt att du mår bättre idag maskros, det är verkligen en bergodalbana i början av ett förhållande!

• Caribe

FL krånglar för mig så att jag inte får upp "smileys" samt inte kan göra radmatning... har vart så sen igårmorse?

• Ma Lu

FL är helpaj!!! Jag kan nog bara göra smajlisar med tangenterna...

Jag associerade "bromsspruta" med bromsmediciner för aids o.d. Därav "farligheten" Du får hålla andan när du trycker in sprutan så kanske det hjälper att hålla E2 på mattan

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Caribe

Malu - aha ja nu jäklars skall E2 hålla sig i skinnet!

Svar på tråden VIHPS VII