• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • copycats

Hej flickor

Inne en snabbis bara

Caribe: Får jag komma in på din sida?? Jag kan inte gå in nu och snoka

• Caribe

Hej Copy nu har jag lagt till dig i adressboken så nu skall du kunna komma förbi och snoka så mycket du vill Kyss

• Maskros67

Regnar fortfarande isvatten här. Var hem på lunchen o tog emot pallen med mina nya fönster. Usch, 3-4 grader, kallt som attan! Får skynda mig o mocka direkt jag kommer hem, så hästarna får komma in så fort som möjligt.
    Har nyss smällt i mig en tårtbit till. Får nog bli en tur på orbitreken snart.

Ha en skön kväll o helg allihopa om vi inte hörs mer!

• Caribe

Trevlig helg maskros hoppas det blir träff med orsingen?

Hoppas det går bra för Malu med svärisarna på begravningen idag, lider med dig!

Trevlig helg alla tjejer

• Maskros67

Hej tjejer!

Här är det vinter idag, snön vräker ner o ligger kvar på marken

• Ma Lu

Hej sötingar Jag tappade bort er lite där när tråden tog slut. Sen har det varit en rätt körig vecka samt att jag varit väldigt off pga att jag inte kunnat sova.

Jisses Maskros! Snö?! Hopaps du inte ställt in skyffeln längst in i förrådet Men allvarligt...vad ÄR dett för väder? Här bara regnar det men det är ju ingen sommarvärme precis... (Vilket jag iofs tycker är väldigt skönt att slippa )

Kan meddela till gulle-Caribe och alla andra som kansek undrat att jag överlevde begravningen över förväntan Jag har inte pratat med pucko-svärisarna men jag hälsade på svärmor och beklagade (man är väl ändå liiite väluppfostrad ) och sen var det så pass mycket folk att jag slapp frottera mig

Nu dags för en första frukost! En kisse kom precis in och klagar över vätan och andra kissen lyckades jag precis få ut - hon är rätt morgontrött idag verkar det som

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Maskros67

Hej Malu!
    Förhoppningsvis slipper man skotta iaf. Skönt att begravningen gick ok

• Cahela

Hej!

Ny tråd och nya tag!

Här ska börjas med pergo om en månad tror jag. Skulle kunna ha gjort det i april och igår men jag vågar inte. Känns lite jobbigt att börja om igen, är rädd för att få det här förhållandet att gå i repris med det förra och därför "skyddar jag mig själv" genom att inte göra något alls. Ingen lösning jag vet men det är skönt att vara utan allt vad tabletter heter.

Nu är det snart bara två månader till bröllopet och vi har massor att stå i men kul är det!!

Hoppas alla har en bra helg!

Förlovad med A 29 februari 2008
  • xena

Hallå och ursäkta mig...

Såg aldrig att tråden var stängd utan jag såg bara att de inte var några nya inlägg på ett par dagar. Tänkte att det var ovanligt, men hade inte inspiration att skriva något sjläv utan ville bara läsa. Men så i går såg jag att den var stängd och då trodde jag att ingen hade haft tid att fixa en ny tråd så då tänkte jag att då gör jag det . Nåväl det struntar vi i och håller till här...

Spännande för Caribe nu alltså! Hoppas du får möta sommaren som gravid!!!

Maskros, har ni fått någon snö i helgen? Skulle väl komma av den varan.

Lilja, det var inte i går. Läget?

CC, snygg som alltid!

Tickan *vink, vink*

Cah, så du är på G och gifta dig??? Grattis i förskott!

• Cahela

Xena: Ja, vi ska gifta oss i augusti. Det ska bli jättekul och jag har längtat länge efter den här dagen. Att gifta mig har jag alltid velat och nu äntligen ska det bli verklighet.
    Hur går det för er då? Har läst lite att ni kommit långt i adoptionen. Vad härligt, snart hoppas jag ni får ha ert barn hos er!

Förlovad med A 29 februari 2008
Svar på tråden VIHPS VII