• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Caribe

Hej sessan, ja semesterscheman är alltid tricky se till att du får semester det är viktigast

Tickan - jag har ju hört att menopur ger bättre kvalitet och puregon ger lite mer ägg så jag tänkte att en kombination vore väl bra? Har provat var och en för sig förut men tyckte detta kändes spännande + att det är den psykologiska effekten av att prova ngt nytt!

• tickan

Caribe: Om jag inte lyckas denna gång så ska jag sno hela ditt recept Jag kommer att följa din äggtillväxt med stort intresse! Kör du 225 ie med båda preparaten?

Jag har tänkt som du, jag har varit tvungen att inför varje behandling fått ändra något i stället för att bara harva på. Det har hjälpt mig att vara positiv.

• Caribe

Tickan - ja det är 225 av varje preparat, har som högst haft 150 ie tidigare men nu sist så körde jag menopur 150 och det var lite i underkant fick ut 8 ägg, tidigare har jag haft 100-150 puregon och då blivit överstimulerad så därför tyckte jag att en blandning borde bli perfekt! Ja du är välkommen att sno metoden om den fungerar

• Caribe

Tickan - men som sagt du skall inte behöva min metod...

• lilja71

Det är här ni är alltså...jag funderade på vart ni tagit vägen såg nämligen inte att tråden hade stängt.

Har inte hunnit läsa tillbaka än men ska göra det och kommentera sen.

Kram till er alla!

• Caribe

Hej Lilja, har saknat dig, KRAM!!

• lilja71

Detsamma Caribe! Lycka till med sprutstart! Håller tummarna!

• Caribe

Jag är tidigt på jobbet idag grått och regnigt är det i Stockholm inte som förra helgen direkt!

Första sprutan är tagen lycklig, det här är bästa tiden, när hoppet spirar

Nä nu måste jag ha rätt på Malu vart håller hon hus? Har hon flyttat över till vips måntro?

Kram Kram

• Maskros67

Gomorron flickor!

Här är det snöblandat regn idag. Inte mysigt alls, men man får väl vara glad så länge det inte är minusgrader. Bjöd på hembakt tårta på fikat idag, vi brukar göra det när vi fyllt år.

Lilja: jag försökte ju skicka länken till alla, men blev anklagad av fl för att spamma tur att du hittade hit iaf

Caribe: härligt att vara igång igen!

Kram alla

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Caribe

Hu snöblandat regn låter inte mysigt alls.... men du får trösta dig med att årets vackraste och soligaste dag var på din födelsedag mums låter supergott med tårta! är hungrig nu eftersom jag varit uppe så tidigt!

Svar på tråden VIHPS VII