• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Ma Lu

Japp, jag coastade, men inte lika länge som första ggn!

JAg bjuder också på med mycket mjölk Infan, var eeeee duuu?! Du brukar gilla mitt kaffe Eller ligger du och deppar över hockeyn (Hoppas iaf det inte är värre depp än så... Det är ju ändå "bara" sport! )

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Maskros67

Sorry Caribe, var det imorgon, du har rätt jag är nog inte riktigt vaken Tack för kaffet!

Nä, det är verkligen inte bara underbart. Tror jag blev rejält bränd av det där snickar-eländet. Känns som om jag har ett otroligt kontrollbehov nu o det är inte bra. Tycker det är för tidigt för o ställa allvarliga frågor, men blir galen av att gå o fundera. Blä.

• Caribe

Maskros - det där med kontrollbehov och rädsla för att bli sårad är farliga saker.. ofta kan man framkalla just det man är rädd för, bara för att man går på för hårt och fort! Försök hålla det under kontroll annars reagerar det flesta karlar med rädsla & springer! Du får skriva av dig dina rädslor härinne istället

• Maskros67

Usch, jag vet Caribe. Är ju det jag är rädd för. Önskar att man hade träffat nån där det kändes rätt pang bom för båda. Som när exet o jag träffades, fast det gick ju som det gick det också.
    Har så svårt o lägga band på mig själv. Önskar man kunde hitta en knapp där hjärnan stängdes av, åtminstone vissa delar.
    Tror det här med barnlösheten gör att man blir extra "desperat" också. Klockan går ju verkligen fort

• Caribe

Maskros förstår att det är jättesvårt men bättre att du bygger på ngt lite långsammare som håller med tanke på "barnklockan" än att du försöker skynda fram det och det spricker om och om igen! Men det är lätt att komma med goda råd när man själv inte sitter i den sitsen.. kommer bara så väl ihåg hur jag själv kunde vara innan jag träffade "P", man skyndade för snabbt... ja synd att du inte har ngn avstängningsknapp som du kan trycka på tills saker och ting stabiliserats

• Maskros67

Ja, man är ju så himla kärlekstörstande o gossjuk, så man kanske uppfattas som lite desperat. Men det är svårt o låta bli också. Ska försöka lugna mig lite. Var just det här som man tänkte på när man var i valet o kvalet o göra slut, att det skulle bli så jobbigt o börja om med nån ny. Men så här jobbigt hade jag inte förväntat mig att det skulle va.

Är alldeles för mycket av grubblartyp i mig.

• Caribe

Maskros - känner igen mig i grubblandet.. men så är vi ju oxar båda två

• Maskros67

Caribe: så är det. På gott o ont. Gud va jag önskar att jag var hos honom nu, istället för o sitta här. Är för lite o göra på jobbet idag dessutom. Har boxning ikväll, så det blir inte o träffas förrän tidigast imorgon. Men det där med o sova över får jag nog skippa på vardagarna. Är så trött så jag mår illa idag. Sov så himla dåligt i lördags också, mycket tankar konstiga drömmar o en massa snö som rasade från taket med buller o bång hela natten. Plus att jag fick ett sms av nån som trodde jag var Vickan o var kär i AnnaIda istället för henne Och så ringde Thomas vid två-tiden o talade om att han kommit hem ordentligt från festen han var på. Inatt har jag väl vaknat hundra gånger kändes det som. Ändå snarkar han inte eller nåt. Men det är ovant.

• Maskros67

Gud va jag babblar Var hem o tog emot mina fönsterfoder nu, så nu är det bara monteringen som fattas. Blir tydligen ingenting den här veckan. Var så himla varmt o skönt ute nu, kändes konstigt o stå o skotta undan en stor snövall i solskenet för o komma in på logen med lastpallen. Maskrosorna har fullständigt exploderat sen i morse. Det är ingen ordning på årstiderna längre. Varför har jag plötsligt inte tillgång till knappen med smileysarna? Är det lika för er?

• Caribe

Min tillgång till knappen med smileys kommer och går... ???

Ja det måste vara helskumt att ha så fint väder förra helgen och få massa snö denna helgen?? Ler åt att maskrosorna håller på att ta över det kanske är ett gott tecken åt dig

Svar på tråden VIHPS VII