• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Caribe

Nu skall jag i möte sen iväg på vul, ses sen

• Maskros67

Gomorron tjejer!

Tack för ert stöd. Jag hoppas han förstår att det är allvar nu.

Caribe: lycka till med vul idag

Tickan: hej! Tror inte jag känner igen dig? Kollade din pres. o vi verkar ju ha liknande problem. Befruktade ägg o inget som vill fästa. Håller tummarna för att det lyckas denna gången.

Igår klippte jag gräs hela kvällen o sågade ner lite björkgrenar som hängde över staketet. Sen hade jag en trevlig pratstund med orsingen, får se om vi hinner träffas på söndag, han har dottern tills dess.

Kram allihopa!

• tickan

Maskros67: Bara råkade titta in här i går så det är inte konstigt att du inte känner igen mig. Däremot hänger jag i en del andra trådar. Skriver dock lite oregelbundet. Jag har haft rätt bra kvalitet på min ägg, men mitt stora problem är att jag producerar så få. Hur har din produktion varit?

• Caribe

Halloj nu är jag tillbaka och det blir sprutstart ikväll jag startar med menopur ikväll och puregon imorgon, detta skall bli spännande skall dessutom höja dosen rejält nu skall jag köra hela 225 ie

Maskros du är så superduktig med ditt hus och trädgård så orsingen har en dotter? hur gammal är hon och när jag ändå frågar hur gammal är han? eller hur ung?

• Maskros67

Tickan: produktionen har varit helt ok, mellan 4 o 9 ägg varje gång. Allt ser så bra ut, men ändå vill de inte fästa o börja växa i livmodern. Har gjort 6 insättningar o inte ett enda plus.

Caribe: Tack jo, jag jobbar hellre utomhus med trädgård o hus än står inne o typ lagar mat eller städar, så våren är en härlig tid för mig. Bra träning är det också. Orsingen är 45 o dottern 7.

Va kul att du får starta ikväll! Måtte det lyckas den här gången!

• Caribe

Maskros - jag håller med våren är en härlig tid då man får pyssla utomhus
    Ja jag hoppas så att det blir 5:e gången gillt för oss, har aldrig varit i bättre form psykiskt eller fysiskt som jag är nu iallafall så det är ju alltid något

• Caribe

Vart håller alla hus föresten? Infan, Malu, Lilja, Xena, Sessan hoho vart håller ni hus?

• tickan

Caribe: Skönt att det gick bra! Intressant behandlingsprotokoll du har Har du kört den mixen förr? Och hur har du kommit fram till den

• Sommar prinsessan

Jag är här men sitter med massa semesterschemanSkrikandes
    Blir tokig

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Maskros67

Hej Sessan! Ett fasligt pusslande kan jag tro. Jag vet inte alls när jag får min semester i år

Svar på tråden VIHPS VII