• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Maskros67

Hej tjejer!

Det blev party onsdag, fredag o lördag o dans på torsdan, så nu är man lite sliten. Ska nästan bli skönt att få börja jobba o komma in i lite rutiner o få nåt vettigt gjort igen.
    Har inte gjort en bråkdel av vad jag hade tänkt här hemma 
    Men R o jag har ju umgåtts mest hela tiden o vi har haft roligt. En del små problem börjar det iofs dyka upp nu, ska blogga om det, men förhoppningsvis är det väl ingenting som inte går att lösa.

Kram allihopa!

• Maskros67

Gomorron flickor!

Nu är man tillbaka på jobbet igen. Lite skönt att vädret blev sämre när man ändå ska jobba. Har jättemycket o göra.

Kram på er allihopa!

• xena

Hallå Maskros! Läste din blogg och vet faktiskt inte vad jag ska säga eller tro om det hela. Svårt...Hoppas det löser sig *kram*

• Sommar prinsessan

Halloj. Har inte kunnat komma in på tråden har fått felmeddelanden hela tiden idag.
    Men nu så är jag härGlad
    Hur mår alla?
    Själv mår jag fin fint. Är solbränd å glad.
    Till helgen hämtar vi vår nya valp CajsaSkrattande
    Å så har Fredrik blivit uttagen i Sveska landslaget i IPO och ska tävla VM för alla raser i Belgien i September.
    Så nu blir det full rulle. Först ska han vara figurant på SM för alla raser i Västerås 22-24/8. Vi åker direkt därifrån ner till Holland för att Fredrik o Nora ska tävla VM för Rottweiler och försvara sin guldmedalj från förra året ,själva tävlingen är 30-31/8. Sedan hem för att jobba några dagar för att den 6 el 7/9 åka ner till Belgien för stora VM.
    Ojojoj vad mycket jag har att vara nervös för nu.
    I och med detta så skjuter vi på vårt IVF en månad. Hinner inte med alla blodprover och såntSkrattande Men har vi väntat så här länge på att bli gravida kan vi ju vänta en månad till...Eller göra barn självaFlört

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Sommar prinsessan

Herregud glömde ju skriva att jag börjat en ny bana. Har börjat sälja hudvårdsprodukter och smink för Mary Kay. Ska bli jätte kul!!

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Maskros67

Xena: tror att det löser sig, hoppas det iaf var väldigt nere när jag skrev bloggen, men det känns bättre nu kram tebax.

Sessan: Oj, va mycket kul det händer hos dig! Härligt att se dig så full av energi o glad igen  Lycka till med försäljningen! Men det är väl sånt du gör på fritiden eller?

Kramisar!

• copycats

Hej tjejer

Länge sen jag var här. Har börjat på mitt nya jobb och varit borta i över en vecka. Har fortfarande utbildning och det är massor som ska sätta sig nu....men jäklar vad kul det är

Ville bara titta in och se hur nu hade det. Jag tänker på er och förhoppningsvis hinner jag vara här mer längre fram när jag kommit in ordentligt i mina nya arbetsuppgifter.

Pöss på er

• xena

SS, o nej Mary Kay. Har blivit inbjuden till ett sådant "party" av en kompis och försäljerskan blev så frustrerad när jag tyckte att man visst kunde tvätta ansiktet med tvål och vatten i stället för med hennes dyra produkter . Kanske det är därför man ser ut som man gör . Lycka till med de extra knäcket! och stort lycka till i VM, och med den nya valpen. Kul! Bara din förbaskade karlslok inte glömmer bort dig för sin lilla valp bara, då kommer vi och hänger upp han i ögonlocken .

Maskros, ja hoppas det löser sig för det lät faktiskt allt annat än bra det du skrev, om er båda. Hur går det på jobbet då, fullt upp? Har du hunnit rida någonting då, eller är du bara ute och "friar"?!

CC, kul att du tittade in. Ha det så bra med nya jobbet vad det nu är för något .

Här är allt väl, inget nytt att rapportera.

• Maskros67

Hej tjejer!

Har varit tokmycket här på jobbet är helt slut! Var o dansade i onsdags o sov bara knappt 4 timmar, det gjorde väl sitt till

Xena: ja, jag hoppas det löser sig, o att han bara behöver få vara ifred lite. Känns lite bättre nu som sagt, men vi träffas inte nu på 4 dar o det är jobbigt att inte se med egna ögon hur han är utan bara höras på mail o telefon. Har inte kunnat rida sen i våras, hästen är fortfarande halt o jag vet inte vad jag ska göra med henne

Imorgon åker jag till Uppsala på bröllop! Det ska bli kul!

Kram alla!

• Cahela

Hej tjejer!
    Nu är jag nygift och lycklig!
    Hade ett underbart bröllop och en fantastiskt rolig fest efteråt!
    Nu åker vi till Gotland imorgon för några dagar och njuter som man och hustru!
    Kram Cah

Förlovad med A 29 februari 2008
  • Idis 76

Cah: Grattis vännen!!!!

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • Maskros67

Grattis Cah!

Kan intyga att bröllopet var otroligt fint, ni var så vackra båda två

Härligt med liten Gotlandssemester, ser ju ut att kunna bli hyfsat väder också.

Kram alla!

• Sommar prinsessan

Hej alla godingar
    Hur har ni det i regnet?
    Bra hoppas jag! Hoppas på lite mer aktivitet här snart

• Caribe

Hej tjejer

Jag har saknat er men har tagit en välbehövlig paus från allt med familjeliv

Hae missat allt och inte läst ikapp men ser att jag bör gratulera Cah GRATTIS!!!!!!!!!!

Själv sprayar jag  till fredag då jag börjar med sprutor denna gången hos Fertilitetscentrum

Hoppas allt är bra med alla KRAM

Extre kram till Stella och Malu

• Idis 76

Caribe: Hej vännen. Va kul att höra att du är igång igen. Nu hoppas vi verkligen på utdelning för din del! Kramizar i massor!

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • Maskros67

Gomorron flickor!

Caribe: oj, är du redan igång igen? Har du haft en skön semester?

Sessan: Här är det bara bra iaf, mycket bättre än för nån vecka sen

Men jag hoppas vädret blir bättre snart, så min ved torkar igen, missade att täcka över den innan regnperioden satte in.

Ska sätta in varmvattenberedare på 200 liter o är på väg o beställa en braskamin till vardagsrummet. Så det händer lite hemma hos mig iaf.

Kram alla godingar!

• Sommar prinsessan

Åh Maskis så härligt!!
    Ja snart kan jag komma å hälsa på Jag menar risken att man ska behöva kavla upp ärmarna å hjälpa till med något minskar ju...
    Fast jag kommer gärna upp å hjälper till å målar lite om det skulle behövas Så kan du komma ner till mig å hugga i oxå!
    Å sen kan jag göra ansikts-, hand-, å fotvård för att slutligen sminka dig med mina Mary Kay grejjer.
    Tror att vi får försöka träffas allihop på ngt hotell å ha egen spa å smink kväll med mina grejjer. Det vore väl kul??

• Maskros67

Hihi Sessan det finns MYCKET kvar att göra än
    Men du är välkommen ändå. Har ni inga hundtävlingar uppåt dalahållet?

R påpekade igår att det skulle varit snyggt o ta bort tapeten på murstocken o måla den vit innan braskaminen kommer på plats. Och blir det så fint där så vill man kanske ha nya tapeter i hela rummet. Och då borde man byta ut de gamla intapetserade elledningarna.
    Och lyckas man med allt det så kommer man ju vilja ha nya möbler också, mina är över 20 år gamla.

Nån som har lite pengar över?

Det hade verkligen varit kanon med en sån kväll!

Svar på tråden VIHPS VII