• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Maskros67

Hej flickor!
    Ja, här var det inte mycket aktivitet
    Själv har jag varit o dansat i Malung 7 kvällar på raken sönd-lörd blev förkyld redan i torsdags, så det blev lite kämpigt. Men jäklar va roligt vi har haft det. Nu är vi dock slitna båda två, jag har lite feber. R har nyss åkt hem till sig för o greja lite, har ju sovit här drygt en vecka nu, så just nu känns det väldigt tomt. Märkligt hur fort man vänjer sig vid o ha en karl i huset.

Kram allihopa!

• xena

Maskros, va roligt ni måste ha haft och vilken enorm motionssatsning dessutom. Kul att det verkar fungera så fint mellan er, blir så glad att läsa det. Du verkar må gott om jag "läser rätt" mellan raderna.

• Cahela

Xena: oj, 23 månader kvar! Men hellre det och veta än att fortsätta leva i ovisshet.
    Jag och A har aldrig pratat om adoption. Jag och X-et stod i adoptionskö men nu är den köplatsen borta. Jag tror inte att jag och A kommer att hamna i diskussion om adoption.
    Han har ju ett barn så han är inte barnlös utan det är jag som är det och kommer kanske att förbli det om vi inte ett mirakel händer och vi blir gravida.
    Jag börjar faktiskt sedan några månader tillbaka "vänja" mig vid att kanske aldrig få egna barn. Jag vet heller inte hur mkt jag vill utsätta vårt förhållande för. Han har ett barn som han måste orka vara pigg och glad för och eftersom jag vet vad den elaka barnlösheten drar in för skit i förhållandet och livet och det vete tusan om jag vill utsätta honom/oss för.

Kram och trevlig dag!

Förlovad med A 29 februari 2008
  • Maskros67

Xena: jodå, det funkar fint. Enda problemet är att jag vill umgås dygnet runt o han behöver lite luft emellanåt
    23 månader låter verkligen länge, men rätt vad det är så har de ju bara försvunnit.

Kan inte annat än att hålla med Cah om att man kanske börjar vänja sig vid tanken att aldrig få egna barn, sorgligt men sant. Men än kan ju mirakel inträffa som sagt.

Kram alla!

• Idis 76

Mirakel inträffar tjejer, jag håller tummarna för er. Min Tindra är ju ett mirakel!

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • xena

Nu börjar jag se slutet på semestern. På måndag (natt) är det jobb igen. Måste ta tag i träning och matvanor igen. Dessa tre veckor har varit förödande för figuren, i stället för GI-metoden har det körts GF-metoden dvs. glass och fika-metoden .

Vädret är super just nu, så vi badar och njuter. Var barnvakter i gårkväll till två härliga småpojkar som vi fick natta. Underbart! Längtar sååååå till vi får åka ner och hämta vårat barn. Vill att två år ska ha gått NU .

Ha det gott alla!

• lilja71

Hej alla! En liten sommarhälsning från mig till er allihopa! Har det bra och laddar batterierna inför en ny höst. Mår bra efter op, ska på återbesök den 4 aug. Då ska vi se om op är lyckad eller inte.
    Xena: jag kör också GF metoden nu

Stor Kram till Er alla!

• Maskros67

Hej tjejer!

Sista semesterveckan redan
    Försöker passa på o njuta av sol o bad så mycket som möjligt så det blir inte så mycket vettigt gjort, men va fasen, man har ju semester

Var ju förkyld o hade ont i ryggen nästan en hel vecka, det var jäkligt trist, är inte riktigt bra än. Men imorrn blir det nog dans i Hjortnäs, o på torsdag i Lilltorpet i Falun. Sen blir det att gå ut o parta på Morafestivalen fred o lörd om vi orkar.

Lilja: skönt o höra att du mår bra nu

Xena: jag är också bekant med den metoden o sen har jag inte kunnat träna heller. Men man får ta tag i det senare.

Ha det bra tjejer!

• xena

Hej svejs!

Vet inte vad jag ska skriva idag ....

Kram

Svar på tråden VIHPS VII