• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Sommar prinsessan

Hello ladies.
    Sista dan innan semestern för mig...
    Har haft yrsel sedan i måndags å gick till optikern igår. Måste ha nya glasögon det är därför jag är så yr.
    Får glasögonen om ca 10 dar. Så yrsel i 10 dar tillLedsen
    Hur har ni det allihop???
    Kyss

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Maskros67

Hej flickor!

Proppens: Jättegrattis till lilla Vendela  

Måste in o beställa linser, trodde jag hade ett par kvar, men icke.

Ha en skön helg alla!

• Maskros67

Hej Sessan: missade dig. Va trist med yrsel

• Sommar prinsessan

Inne å kollar.  Alla verkar ha semester.
    Saknar erKyss

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Cahela

Hej på er allihopa!
    Jag kikar in ibland och läser för att se hur ni har det. Själv är jag fru om tre veckor och jag hade aldrig kunnat drömma om att det är så mkt att stå inför som ett bröllop! Puh!
    Kul är det och det senaste året har jag verkligen fått tänka på annat än barnverkstad.
    Nu har jag tre veckors respit och sen kommer jag ha omgivningens ögon på mig i väntan på vad alla andra hoppas på, nämligen att jag blir gravid. Efter fyra års oskyddad sex, fyra insem och en IVF så tror jag inte riktigt det själv. Jag hoppas dock jag kan hålla humöret i schack och inte hamna djupt ner i det svarta hål som den ofrivilliga barnlösheten lätt tar ner en i.
    Hoppas ni alla har det bra!
    Kram CAH

Förlovad med A 29 februari 2008
  • xena

Att bli fru är en härlig upplevelse. Jag har gjort det två gånger så jag vet . Lycka till med bröllopet Cah!

• Cahela

Tack Xena!
    Två gånger är dubbelglädje!!Flört
    Kul att det går så bra för i adoptionen!
    Jag tycker ni har valt en jättebra väg i livet.
    Kram Cah

Förlovad med A 29 februari 2008
  • xena

Jag försöker väl hålla tråden vid liv med lite konstgjord andning . Här är det semester en vecka till. Vädret i dag är fint, så vi får se vad den erbjuder för aktiviteter. Snart har vi väntat barn i en månad, så nu är det bara 23 månader kvar .

Svar på tråden VIHPS VII