• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Maskros67

ojojoj, hade helt missat att tråden gick ut. Här är en ny iaf

• Maskros67

Så lite så men jag blev avstängd när jag skickade länken i gästböckerna, de menade på att jag skickade spam, underligt.

Hoppas alla hittar hit ändå.

Sessan: skönt att du trivs med hårfärgen nu
    Här är det jätte-grått trots att det bara är 5 veckor sen jag färgade. Önskar att de där grå kunde växa lite långsammare

Caribe: Låter som ett intressant seminarium, Mark är ju mysig o lyssna på tycker jag iaf.

Kram alla!

• Maskros67

Urk, nu är det färdigt med exet igen. Han har ju börjat plocka bort sina grejer ute i uthusen, men nu ville han att han skulle få ha  kvar en stor säng/soffa stående i min gäststuga och jag sa nej. Då var det färdigt igen.
    Ringde upp honom nu o sa att han har till 31/5 på sig, sen låser jag o tar in nycklarna.
    Att jag inte vill att han ringer mig mer, utan sms-ar om han blir klar tidigare.
    Får väl se hur han sköter det nu.
    Det är synd att det måste bli så, men det fungerar ju inte att vara vänner om det bara ska vara på hans villkor.
    Flickorna får jag försöka träffa när mamman har dem. Jag orkar inte med hans humörsvängningar längre Skrikandes

Ha en skön kväll allihopa!

• Maskros67

Gomorron tjejer!

Tack för ert stöd. Jag hoppas han förstår att det är allvar nu.

Caribe: lycka till med vul idag

Tickan: hej! Tror inte jag känner igen dig? Kollade din pres. o vi verkar ju ha liknande problem. Befruktade ägg o inget som vill fästa. Håller tummarna för att det lyckas denna gången.

Igår klippte jag gräs hela kvällen o sågade ner lite björkgrenar som hängde över staketet. Sen hade jag en trevlig pratstund med orsingen, får se om vi hinner träffas på söndag, han har dottern tills dess.

Kram allihopa!

• Maskros67

Tickan: produktionen har varit helt ok, mellan 4 o 9 ägg varje gång. Allt ser så bra ut, men ändå vill de inte fästa o börja växa i livmodern. Har gjort 6 insättningar o inte ett enda plus.

Caribe: Tack jo, jag jobbar hellre utomhus med trädgård o hus än står inne o typ lagar mat eller städar, så våren är en härlig tid för mig. Bra träning är det också. Orsingen är 45 o dottern 7.

Va kul att du får starta ikväll! Måtte det lyckas den här gången!

• Maskros67

Hej Sessan! Ett fasligt pusslande kan jag tro. Jag vet inte alls när jag får min semester i år

• Maskros67

Gomorron flickor!

Här är det snöblandat regn idag. Inte mysigt alls, men man får väl vara glad så länge det inte är minusgrader. Bjöd på hembakt tårta på fikat idag, vi brukar göra det när vi fyllt år.

Lilja: jag försökte ju skicka länken till alla, men blev anklagad av fl för att spamma tur att du hittade hit iaf

Caribe: härligt att vara igång igen!

Kram alla

• Maskros67

Regnar fortfarande isvatten här. Var hem på lunchen o tog emot pallen med mina nya fönster. Usch, 3-4 grader, kallt som attan! Får skynda mig o mocka direkt jag kommer hem, så hästarna får komma in så fort som möjligt.
    Har nyss smällt i mig en tårtbit till. Får nog bli en tur på orbitreken snart.

Ha en skön kväll o helg allihopa om vi inte hörs mer!

• Maskros67

Hej tjejer!

Här är det vinter idag, snön vräker ner o ligger kvar på marken

Svar på tråden VIHPS VII