• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Maskros67

ojojoj, hade helt missat att tråden gick ut. Här är en ny iaf

• Caribe

Helt otroligt, är det redan dags för en ny tråd??? Vart tar tiden vägen?

Tack maskros, det är ordning på dig!

• Sommar prinsessan

Tackar för att du fixat ny tråd maskisKyss

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Sommar prinsessan

Morsning Caribe. Hur står det till?
    Nu har jag blivit blond igenSkrattande Känns skönt!

• Caribe

Hej sessan, med mig är det bara bra, väntar otåligt på att få starta med sprutorna
    Hur har det gått med terapin? Ni var i fredags oxå va? Hoppas det leder till att saker och ting blir bättre! Skönt att du blivit blondin igen, man skall ju trivas med sin hårfärg, själv så älskar jag att vara brunett & lägger blondheten på hyllan för ett tag

I eftermiddag skall jag på ett seminarium som heter "stå stadigt i en föränderlig värld" det är Mark Levengood som är talare, det skall bli intressant, hoppas han är bra?

• Maskros67

Så lite så men jag blev avstängd när jag skickade länken i gästböckerna, de menade på att jag skickade spam, underligt.

Hoppas alla hittar hit ändå.

Sessan: skönt att du trivs med hårfärgen nu
    Här är det jätte-grått trots att det bara är 5 veckor sen jag färgade. Önskar att de där grå kunde växa lite långsammare

Caribe: Låter som ett intressant seminarium, Mark är ju mysig o lyssna på tycker jag iaf.

Kram alla!

• Maskros67

Urk, nu är det färdigt med exet igen. Han har ju börjat plocka bort sina grejer ute i uthusen, men nu ville han att han skulle få ha  kvar en stor säng/soffa stående i min gäststuga och jag sa nej. Då var det färdigt igen.
    Ringde upp honom nu o sa att han har till 31/5 på sig, sen låser jag o tar in nycklarna.
    Att jag inte vill att han ringer mig mer, utan sms-ar om han blir klar tidigare.
    Får väl se hur han sköter det nu.
    Det är synd att det måste bli så, men det fungerar ju inte att vara vänner om det bara ska vara på hans villkor.
    Flickorna får jag försöka träffa när mamman har dem. Jag orkar inte med hans humörsvängningar längre Skrikandes

Ha en skön kväll allihopa!

• Sommar prinsessan

Grr Maskis att han fortfarande tar ut sina grejer på dig. Bra att du inser att du inte mår bra av hans närvaro! Kyss

• tickan

Stå på dig Maskros! Jag skiljde mig för sju år sen och den grisen hämtade aldrig varken kläder eller prylar. Har dock gjort mig av med eländet för länge sen.

• copycats

Hej flickor

Maskros: Gulle dig som fixat ny tråd Stå på dig mot exet...han ska inte få dig att må dåligt mer

Svar på tråden VIHPS VII