• copycats

VIHPS VII

Hej flickor

Maskros: Gulle dig som fixat ny tråd Stå på dig mot exet...han ska inte få dig att må dåligt mer

• copycats

God morgon

Var är alla????

Jag vill prata juuuuuuuu

• copycats

Hej flickor

Inne en snabbis bara

Caribe: Får jag komma in på din sida?? Jag kan inte gå in nu och snoka

• copycats

Hej babes

Inne en snabbis...ska till sjukgymnasten!

Vill bara önska Caribe STORT lycka till

Hoppas alla är välmående

Pöss

• copycats

God morgon

Måndag igen ja...fast jag är ju fortfarande sjukskriven så för mig är alla dagar lika

Caribe: Gumman...ta nu en dag i taget. Förstår att du är lite låg men detta är ju inte omöjlighet...eller hur? Du har alla mina tummar och tår hållandes för dig nu

Maskros: Hoppas så att hästen blir bra utan operation. Vet hur dyrt det är och man vill ju inte se sin gullegris behöva gå igenom detta

Hur mår alla annars då?

• copycats

Med kärleken går det bara fint

Ryggen är en eländig historia. Har svullna diskar i svanken. Smärtan strålar även ner i höger ben där jag inte ens har någon reflex längre Går nu på sjukgymnastik där jag får akupunktur och även massage. De säger att man värderar diskbråk från 1-5 och mitt sattes på plats 3. Hoppas att det snart känns bättre för humöret börjar dala.

Men det positiva är ju att man kan vara ute och njuta av det fina vädret åtminstone

Hur går det med grabbarna för dig gumman?

• copycats

Hej brudar

Sessan: Min underbara vän Jävla karl du har!!!! Förstår precis hur du känner det just nu! Vi som pratade igår och allt som kändes så bra för dig nu! Fan vad arg jag blir på honom nu

Grattis i alla fall gumman

Infan: Halleluja bruden....du är min hjälte Du är en stark kvinna på alla sätt och vis!!

Maskros: You go girl Bra att du sätter ner foten och visar vad du vill och tycker

• copycats

God morgon

Infan: Gumman...detta är så jäkla orättvist Vet inte vad jag ska säga ärligt talat! Du finns i mina tankar även om det är en dålig tröst!

Sessan: Vi pratar ju och sms så du vet att jag finns för dig

Hoppas att ni andra mår lite bättre än våra älskade vänner Infan och Sessan. Tycker vi haft nog med elände här inne. Börjar bli dags för en riktigt glad nyhet snart.

Kan berätta att jag varit på en anställningsintervju. Mitt drömjobb skulle jag nästan kunna säga att det är. Har vantrivts på min nuvarande arbetsplats väldigt länge nu så jag hoppas mycket på detta. Igår blev jag kallad till en andra intervju så jag är ju en bit på väg. Är ganska stolt även om jag inte får jobbet. Att komma vidare till andra uttagningen känns stort för mig eftersom jag är lite underkvalificerad

• copycats

Hej tjejer

Inne en snabbis bara

Caribe: Klart du får fråga det Det är ett säljjobb. Det som skiljer det från mitt nuvarande är allt egentligen Bättre lön, bättre distrikt, bättre förmåner, bättre företag Ska sälja viss typ av mat till de stora livsmedelsbutikerna. Vill verkligen ha detta

Håller tummarna för dig Caribe

Sessan: Skönt att det verkar vara lite bättre idag

Nu ska jag slöa i soffan en liten stund

Pöss på er

Svar på tråden VIHPS VII