• copycats

VIHPS VII

Hej tjejer

Stor kram till Caribe Ge inte upp ännu gumman

Vill bara uppdatera er om att JAG FICK JOBBET

Är så lycklig just nu!

Hinner inte stanna för jag har syrran o hennes son på besök!

Återkommer senare

Pöös på er

• copycats

Morning

Caribe: Mina tummar hålls fortfarande för dig

Malu: Gud så spännande Lycka till gumman

Xena: Tuffa arbetspass du har. Hoppas du får en härlig ledig dag i alla fall. Med kärleken går det bra

Maskros: Tror nog att det är bättre om du låter bli att ringa honom. Annars är risken att han "övertolkar" ditt samtal. Kanske börjar hoppas att det blir något i alla fall. Han är en vuxen man och klarar sig garanterat. Han behöver nog slicka sina sår lite bara Trots allt gick han ju miste om dig

Tack alla för gratulationerna till mitt nya jobb

• copycats

Exakt Caribe Ta en kopp kaffe nu...det är du värd

Caribe skrev 2008-06-11 10:13:23 följande:
    Copy - great minds think alike vi skrev nästan likadana råd till maskros Nu tar jag en kopp kaffe *trotsigt* har längtat så....
  • copycats

Jag börjar jobba 25 juli. Jodå semester får jag! Är ju sjukskriven tom söndag sen har jag 32 dagars semester att ta ut så som det ser ut så kommer jag inte att gå tillbaka alls till mitt gamla jobb Möjligtvis 1-2 dagar för att avsluta allt. Så på onsdag är jag lös och ledig

Me like a lot

• copycats

Nej ryggen kommer att ta tid. Men det går på rätt håll i alla fall

Hur mår du nu?

• copycats

Måste logga ut ett tag nu brudar

Tittar in under dagen

Pöss på er

• copycats

Morning

Malu: Stort grattis gumman Vila upp dig nu...du lär behöver krafter till er lilla flicka

Infan: Ha en skön sommar du också gumman Hoppas du får ha det riktigt bra trots allt

Ser att jag är först ute idag Vart håller ni hus?

• copycats

Hej alla

Caribe: Usch gumman...önskar jag kunde underlätta detta för dig Vet ju precis hur det känns just nu! Fan rent ut sagt!!!!

• copycats

Hej flickor

Ett tag sen jag var här.

Lilja: Gumman...så underbart skönt att höra att operationen gick vägen. Härligt att höra

Sessan: Du är duktig som målar och har dig Ringer dig i dagarna...behöver "bolla" en sak med dig

Maskros: Var inne o läste din blogg. Din nya love verkar vara en bra kille Du förtjänar all lycka

Xena: Grattis till framsteget Nu jäklar

Har säkert glömt något men ja....detta var vad jag kom ihåg för tillfället

Pöss

• copycats

God morgon

Caribe: Älskade vän...har du inte fått tillräckligt? Men du är en stark kvinna och kommer att ta dig igenom detta! Vila nu upp ordentligt gumman

Maskros: NI ser så söta ut tillsammans

SS: Bra att ni kämpar på gumman

• copycats

MOrning darling

Hoppas att allt är bra gumman

• copycats

Nope....no talk

KOllar GB sen måste jag logga ut en stund

Pöss

• copycats

MOrning

Sessan: Du kan få lite av min semester. Jag börjar bli rastlös Låter inte klokt men så är det

• copycats

Förlåt...fick telefon!

Semestern blir lite ta-dagen-som-den-kommer Några dagsturer då och då annars bara slappa

Jag börjar jobba 25 juli

Nu ska jag logga ut lite

Pöss

• copycats

Morning

Solen skiner för fullt även i Skåne. Det lär bli en varm dag

Ska faktiskt tillbringa denna varma dag med att bygga naglar Kände att jag ville göra något för mig själv nu. Börjar bli tråkigt att bara gå hemma. Ska även fixa håret nästa vecka så jag laddar för en helrenovering

• copycats

SS: Ska slinga det lite...börjar få en gräslig utväxt nu

Xena: Ha en underbart skön dag

• copycats

SS: Inga alls faktiskt Där finns nada

• copycats

Sessan Finns ju alltid de som blir lite nyfikna Som du då

• copycats

Nu är det dags att fixa klart hemma innan jag ska iväg!

Pöss på er

Sessan: Vi hörs på tele idagarna va?

• copycats

Hej tjejer

Länge sen jag var här. Har börjat på mitt nya jobb och varit borta i över en vecka. Har fortfarande utbildning och det är massor som ska sätta sig nu....men jäklar vad kul det är

Ville bara titta in och se hur nu hade det. Jag tänker på er och förhoppningsvis hinner jag vara här mer längre fram när jag kommit in ordentligt i mina nya arbetsuppgifter.

Pöss på er

Svar på tråden VIHPS VII