• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Ma Lu

Så bra att det faktiskt fanns en liten förklaring Maskros NU får du fundera rejält på hur du ska lägga orden under ditt "allvarliga samtal" så att han förstår att du "bara" är lite bränd och inte helspattig

Caribe: tack för boktipsen! De finns härhemma ohc maken har läst men jag pallar dels inte "spännande böcker", dels klarar jag inte av att koncentrera mig på att läsa alls numera...

Det är verkligen snorattack här. A snorar fortfarande och han blev ändå sjuk en hel vecka före mig!

Man blir så luddig i skallen och så är jag dessutom helt sjukt hispig över att mitt hb har stigit från 126 till 138 på bara två veckor Det är inte "farligt" högt än men jag blev skrajsen iaf eftersom högt hb (forskning visar på att 146 är gränsvärdet) ökar risken för fosterdöd iom att blodet klumpar sig och bildar blodproppar. Stigande hb kan också tyda på början till havandeskapsförgiftning. Nu låg jag ju inte i närheten av 146 ens på inskrivningen, och det är i första hand inskrivningsvärdet man pratar om i forskningen, men jag blir ju sååå rädd för precis ALLT Jag hoppas lite att stegringen ska bero på att jag nog inte druckit så bra då jag haft jätteont i halsen osv. Har iaf skippat järntabletterna och dricker som en ko!

Se där, ifall någon har saknat mitt nojande så är jag alltså här igen med besked

Förresten...så att ni slipper bli jätteöverraskade: det har kommit ett spontanplus i Visp! "Någon" som strax fyller ett år ska få ett litet syskon som är "hemmagjort" (avslöjar inte allt utan ni får själva läsa i Visp om ni vill )

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Caribe

Har ingen radmatning sorry! // Maskros - helt klart skall du prata med honom men kom ihåg att ta det lite lugnt, karlar är nu en gång skapta så att om dom får för mkt krav, skäl och riktlinjer så flyr dom... det kanske räcker med att försöka få honom att alltid höra av sig på sms när ngt sker så du slipper oroa dig? // Malu har ni bröllopsdag imorgon? hoppas du blir piggare tills dess, jag har inte saknat ditt nojjande för det betyder ju att du är orolig men jag har saknat dina långa inlägg //Sessan hur är det med dig och hur går det med terapin? Hälsa copy från mig oxå!!!// Kram till alla!

• Caribe

Skäl = Skäll (karlar tål inte skäll )

• Maskros67

Tack för tips o råd tjejer, jag ska försöka väga orden väl.

Malu: hoppas det bara beror på för lite vätska.

Rusar genast in i visp för o se vem som plussat!

• Sommar prinsessan

Caribe rådgivningen går kanon. Hade en riktigt bra i fredags och ska dit imorgon bitti igenGlad
    Ser en ljusning, hurra.
    Lovar att hälsa henne.

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Caribe

Sessan - vad skönt att höra, nu blir jag glad det är skönt när det ger utdelning när man kämpar för sitt förhållande!

• Maskros67

Sessan: va härligt att det går åt rätt håll med rådgivningen

• Ma Lu

Vad glad jag blir Sessan över att det går åt rätt håll med terapin

Caribe: japp, bröllopsdag imorn! 2 år... Vi har tänkt fira med nåt gott grillat hemma. Vi är snoriga båda två. Hade egentlgien velat gå ut och äta för att bara kunna sitta och glo varann djupt i ögonen men det känns inte så bekvämt just nu när jag sitter bakåtlutad med kudde bakom ryggen vid matbordet och balanserar maten fram till munnen

Ju mer jag tänker på hb:t tror jag på uttorkningsteorin

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Maskros67

Grattis i förskott Malu! Hoppas ni får mysigt trots snorinvasion.

• Caribe

Malu - låter mysigt med ngt gott grillat på "nya terassen", för den har väl blivit klar? Det ska ju vara fint väder imorgon rekommenderar alkoholfritt bubbel från systemet

Svar på tråden VIHPS VII