• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • infan

TJOOOOOHOOOO Caribe! Det låter ju alldeles alldeles toppen! Sällar mig till klungan som står och håller tummarna och hoppas för er skull!

• HuldaStina
    *klämmer in mig bland gänget som står och
    håller tummar och tår för Caribe & Co*

STOR KRAM!!!!

Dum spiro, spero
  • Caribe

Tack för alla lyckönskningar det värmer och ja tänk om ett mirakel fick ske denna gången så det fick bli 5:e gången gillt...

Har jäkligt ont i magen och svårt att gå, minsta böjning så hugger det i äggstockarna... ska bli så skönt när äggen är utplockade imorgon, då kan man pusta ut för då är det liksom inte upp till en själv längre....

Vilken helg det har varit vilket underbart väder har njutit i trädgården och läst bra böcker var rätt "törstig" till melodifestivalen i lördags men det fick bli alkoholfritt för nu laddar jag

Imorgon vid 11 tiden behöver jag era tummar blir sent ÄP då det är många före...

Kram Kram

• Maskros67

Gomorron flickor!

Caribe: förstår att du vill köra alkoholfritt nu, även fast de säger att det inte är nån fara så vill man ju göra allting "rätt" o inte lämna plats för några funderingar.

Mina tummar kommer vara blå imorgon förmiddag, det kan du lita på! Önskar så att det ska lyckas nu, det är verkligen dax för dig. Nu när du fått pröva din "egen" metod så ska det bara lyckas. Så det så!

Visst var det en härlig helg. Klippte hela gården i lördags, o igår solade jag lite o staplade ved. Hade ett lååååångt samtal med orsingen innan jag somnade också. Han berättade en hel del saker som gör att jag fick mera förståelse för varför han har varit lite strulig. Nu hoppas jag att det blir annorlunda.
    Men jag har bestämt mig för att försöka köra mina grejer med dans o sånt i sommar o inte hänga upp mig för mycket på honom. Måste försöka bli lite mer "laid back". Det är svårt

Kram allihopa!

• Caribe

Tack maskros

Tycker det låter som en bra game plan med orsingen att försöka köra mer laid-back. Jag kommer ihåg i början med P, han var en riktigt strulpelle, men jag är mästare på "spelet" och ganska snart så var han inne i fållan jag körde lite sånt som att om han inte bokade upp mig en lördag så bokade jag upp mig på annat och då lärde han sig att om han vill träffa mig så får han vara ute i god tid för jag sitter inte hemma och trånar... jobbigt att spela spelet men det fungerar dessvärre så...

Kram!

• Maskros67

Hihi Caribe, låter som om de är lite lika där då. Tur att man har tillgång till en läromästare här

• Ma Lu

Hej tjejer! Jag tycker det låter som en bra plan Maskros Var så trött igår att jag inte kom mig för att kommentera din helg, men kanon att du drog iväg på dans istället för att sitta hemma och sukta Låter ju också som att du lyckats "provocera" fram ett rätt bra samtal med orsingen! Mycket har ju sin förklaring bara man gräver lite och han är väl inte singel han heller "på kul"... Måste kännas skönt för dig att få ltie fakta och det låter nog himla bra att du gör som du vill och har en bra sommar och så får han ta sin tid

Jag är nog så himla dålig på det där spelet... I mina första förhållanden var jag så väldigt ung och sen med A var det en helt annan femma eftersom vi för det första blev blixtkära på ett ögonblick trots att vi båda hade varsin ring på fingret och för det andra bodde vi så långt ifrån varann... Det fanns liskom inte riktigt utrymme för att hatta runt och vela. Om det var någon som velade var det då jag som var dökär men inte riktigt vågade från början då det var så mycket som kändes så svårt. Men när jag väl tagit till mig att allt var bra när vi var tillsammans men kändes för jäkligt när vi var isär så fanns det ingen återvändo (sen har det ju inte varit enkelt ändå med ungar och ex och hemlängtan och barnlöshet och ja... Men jag är ju ändå fortfarande så himla kär i honom )

Hu för så sent ÄP Caribe Låter hungrigt Du får hälla i dig mycket fil och youghurt för att itne bita huvet av någon!

Jag är fotfarande så otroligt glad över att Caribeblandningen hittills har visat sig vara toppen

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Idis 76

Caribe: Klart att vi håller tummarna för dig vännen!!!!!

Hej på er alla, hoppas ni har det bra nu när solen börjar att titta fram!

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • Maskros67

Hej Malu!

Måste vara underbart att fortfarande vara så kär  tack för peptalk

De jag har träffat förut har det också känts mer självklart med från början. Det här är en ovan situation, känns mer som om det växer fram nåt för varje gång man ses. Är väl därför man känner sig så osäker, för att det är nåt nytt som händer. Men det är väl meningen att man ska lära sig nåt av det kanske, vad vet jag.

*vinkar åt Idis*

• Idis 76

Maskros: "vinkar tillbax"

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
Svar på tråden VIHPS VII