• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Ma Lu

Nu sötingar ska jag pallra mig ner till systemet innan alla andra också gör det Bubbel och jordgubbar ska det bli! (fast jordgubbarna köper jag nog nån annanstans )

Visst är det en dum kväll att sända barnlängtansprogram! Och så blir jag lite less på att de gör temat så vitt och att en hel dokumentär får handla om singlar... Visst är det svårt för singlar att få barn, men de är ju inte precis de enda!!!

Både Maskros och jag behöver is i magen, skynda långsamt och ta en dag i taget

Och ja, jag tror jag ska försöka gråta mig till ytterligare en flödesmätning första veckan i juni eller så... De säger att det ska vara onödigt så länge som hjärtljuden låter bra och magen växer som den ska men jag vet itne jagFundersam Undrar om någon kan förstå hur långa minuterna är varje morgon innan jag fått en buff...

Om vi inte hinner ses mer idag villl jag önska en trevlig helg Här är det sommarvärme på altanen! Men inte FÖR varmt

Kramar! (och Caribe rapporterar väl på söndag, hoppas jag?! Är så upprymd och glad över att allt ser så bra ut för dig nu )

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Caribe

Trevlig helg alla godingar återkommer med rapport söndag

• Maskros67

OK is i magen får det bli. Det är meningen att han ska ringa efter jobbet idag han sa det imorse, o gör han inte det så ska inte jag ringa upp.

Ser fram emot rapport på söndag Caribe!

Malu: hoppas ni får en finfin kväll på altanen. låter mysigt.

Kram allihopa!

• Sommar prinsessan

Men vad i hela helvete är det för fel på europa????
    Charlotte var ju helt outstanding bäst.Skrikandes

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Caribe

Hmm konstig melodifestival? Tycker Sverige var värd mera poäng än så....

Har varit på koll, 10 blåsor 18-19 mm det blir ÄL spruta ikväll och plock på tisdag, det blir CG som gör plocket nu är jag glad

Malu hoppas ni hade en fin bröllopsdag

Trevlig fortsättning på helgen tjejer

• Maskros67

Hej tjejer!

Orsingen hörde aldrig av sig så jag följde med några danskillar o en tjej till Borlänge istället för o sitta hemma o va lessen.
    Det var så himla kul!!! Kom i säng 4 imorse för det var ju en bit o åka, 11 mil.

Sen ringde jag upp orsingen på förmiddan o frågade rakt ut om det är så att han tappet intresset. Men neeeej då, sa åt honom att jag inte tänker sitta o vänta på nån som inte visar nåt intresse, o då blev han lite orolig. Får se om han bättrar sig nu, annars får det vara. Men alla förtjänar ju en andra chans o jag gillar honom ju.

Nu ringde han precis, så han fick sig nog en liten tankeställare iaf.

Hur går det för Caribe??????????

Kram allihopa!

• Maskros67

Åh där var du ju Caribe!!! Va spännande!!!

• Caribe

Tack maskros låter som du hade en kanon lördag hoppas så att det skall ordna sig med orsingen! Killar har ju lite svårt i början med att visa hänsyn dom är för vana att vara själva & sätta sig själva först... hoppas det är därför! kram vännen!

• Maskros67

Tack Caribe, hoppas också det, han har ju levt mer eller mindre själv under nästan 6 år med dottern nu. Kram på dig också!

• Ma Lu

Hurra Caribe! Vad jämnt och fint det låter Håller alla t:na!!!

Och ja, vi fick en fin bröllopsdag

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
Svar på tråden VIHPS VII