• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Minna72

Hej! Jag tappade bort er ett tag när det blev ny tråd men tack vare Zynk hittade jag tillbaks. Ser att Caribe ruvar!

• FISK78

Jobbigt Caribe, men nu håller jag alla tummar och tår!!! Kramar i massor

• Maskros67

Gomorron flickor!

Hoppas alla mår bra. Synd att helgen gick så himla fort bara.

Kram!

• Caribe

Hejsan tjejer,

Hoppas ni haft det skönt i solen!

Maskros håller tummarnat att det går bra med din älskade häst så att ni slipper operation! Tur att det finns snälla människor runt dig som hjälper till!

Tack för alla lyckönskningar, är fortfarande rätt låg... hade hoppats så mkt på den här gången... trodde jag skulle få ut 10 fina ägg och många befruktade och istället fick jag bara 2 befruktade ägg som sattes tillbaka trots dålig kvalitet... så känner mig inte så hoppfull utan känner snarare skräcken av ännu ett minus samt födseln av svägerskan baby i sommar...

Kram till alla kämpar!

• Maskros67

Det gick bra med hästen i lördags iaf, hoppas bara att denna behandling räcker så vi slipper operation.

Har bloggat om mina kärleksbekymmer

Annars har jag fixat med sommarblommor i krukor, klippt hela gården, tagit rätt på hästskit i vinterhagen, rensat ogräs, staplat ved o dessutom hunnit slappa några timmar i solen i går.

Är rätt slut nu, hade behövt några dagar till, tur att det är kortvecka denna veckan.

Hoppas Caribe har haft en bra ruvarhelg

Kraaam!

• Maskros67

Caribe, du hann före mig förstår att det känns sådär, men du, det kan lika väl lyckas den här gången. Det är ju många som fått ägg som inte sett ut att vara helt tiptop som ändå blivit finfina bebisar sen. Styrkekramar till dig vännen!

• copycats

God morgon

Måndag igen ja...fast jag är ju fortfarande sjukskriven så för mig är alla dagar lika

Caribe: Gumman...ta nu en dag i taget. Förstår att du är lite låg men detta är ju inte omöjlighet...eller hur? Du har alla mina tummar och tår hållandes för dig nu

Maskros: Hoppas så att hästen blir bra utan operation. Vet hur dyrt det är och man vill ju inte se sin gullegris behöva gå igenom detta

Hur mår alla annars då?

• Maskros67

Hej Copy!
    Va kul att se dig online, brukar alltid missa dig. Hur går det med ryggen? Och med kärleken?

• copycats

Med kärleken går det bara fint

Ryggen är en eländig historia. Har svullna diskar i svanken. Smärtan strålar även ner i höger ben där jag inte ens har någon reflex längre Går nu på sjukgymnastik där jag får akupunktur och även massage. De säger att man värderar diskbråk från 1-5 och mitt sattes på plats 3. Hoppas att det snart känns bättre för humöret börjar dala.

Men det positiva är ju att man kan vara ute och njuta av det fina vädret åtminstone

Hur går det med grabbarna för dig gumman?

• Maskros67

usch va besvärligt med ryggen tur i oturen att du inte har några hästar som måste skötas om nu när det är så illa iaf. o skönt att det går bra med kärleken.
    Allt om "mina grabbar" står att läsa i bloggen

Svar på tråden VIHPS VII