• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Sommar prinsessan

Tack Lilja! Livet är fullt hinder att ta sig över. Jag överlever mitt men tycker så fruktansvärt synd om Infan.
    Kanske kan vi boka en ny fika tid ngn gång nu i sommar?

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Maskros67

Infan: vännen, kan inte med ord beskriva hur orättvist jag tycker detta är. Hur länge ska ni behöva kämpa? Stor varm kram till dig o mannen

Sessan: usch va jobbigt, tro mig, jag har varit där du är nu. Hoppas innerligt att ni reder ut detta, känns som om det är dags för ett rådgivningssamtal igen? Stor kram till dig också.

• Ma Lu

Nej vilken dyster dyster dag Många kramar till Infan och Sessan som har det jobbigt - var och en på sitt sätt. Det finns nog inga grader i helvetet utan vi har alla vårt eget helvete när det vill sig så. Man kan tänka att det kansek finns de som har det värre... men inte ens det hjälper alla dagar.

Önskar er en bra kväll och att solen ska skina lite klarare över era huven i morgon!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • copycats

God morgon

Infan: Gumman...detta är så jäkla orättvist Vet inte vad jag ska säga ärligt talat! Du finns i mina tankar även om det är en dålig tröst!

Sessan: Vi pratar ju och sms så du vet att jag finns för dig

Hoppas att ni andra mår lite bättre än våra älskade vänner Infan och Sessan. Tycker vi haft nog med elände här inne. Börjar bli dags för en riktigt glad nyhet snart.

Kan berätta att jag varit på en anställningsintervju. Mitt drömjobb skulle jag nästan kunna säga att det är. Har vantrivts på min nuvarande arbetsplats väldigt länge nu så jag hoppas mycket på detta. Igår blev jag kallad till en andra intervju så jag är ju en bit på väg. Är ganska stolt även om jag inte får jobbet. Att komma vidare till andra uttagningen känns stort för mig eftersom jag är lite underkvalificerad

• Maskros67

Gomorron flickor!

Varma kramar till Infan o Sessan.

Tummisarna är reserverade för Caribe

Copy: åh va spännande med intervju! Lånar ut en tumme till dig också

Va skönt att det är som fredag idag! Ska bli skönt med lite längre helg.

Kram alla!

(Kan fortfarande inte skriva i bloggen, bara jag som har problem eller?)

• Caribe

Godmorgon tjejer!

Maskros jag har inte haft några problem senaste dagarna med FL men jag hade förra veckan!

Infan.... har inte längre tröstande ord att skriva till dig och tror ingen biter heller.... det är horribelt vad du/ni får utstå det ända som tröstar mig när jag tänker på dig är att du verkar ha en underbar man vid din sida och det är ju det som är räddningen! Kram vännen!

Sessan, när jag började läsa ditt inlägg så blev jag förfärad och tänka vafalls skilsmässopapper och du kan inte begära att jag skall komma ihåg din födelsedag etc lät ju hemskt..... men man kan ju säga mkt saker i stundens hetta och jag gissar att han verkligen skäms över att han glömde din födelsedag igen och att det verkligen inte var meningen den här gången och därför reagerar han med stark försvarsställning! Finns det inget sätt som kan hjälpa honom att komma ihåg? Att ställa larmet på hans mobil? Att påminna lite mer? Hoppas du fick en fin födelsedag såsmåningom trots en dålig början... kram vännen!

Maskros tack för tummisarna, nu har 1 vecka gått... nu börjar den värsta veckan... känner fortfarande inte mkt? Så hoppet är inte stort!

Jobbar halvdag idag och ser fram emot långledigt i solen och att fira 5 år imorgon, vi var och bunkrade upp med mkt alkoholfri champagne på bolaget igår

Copy gud vad spännande med jobbet och det är verkligen en bedrift att komma till en andra intervju hoppas hoppas att jobbet blir ditt får man fråga vad det är för typ av jobb?

Malu hoppas helgen går bra och att Elmas födelsdag inte blir för jobbig! Snart är det dags vännen, jag ser mållinjen därframme

Lilja blir det ngn golf i helgen ? Eller är det renoveringsarbete? Vi får ledigt imorgon men på lördag blir det trädgårdsfix

Xena det var länge sen, ho ho? Kram!

Hoppas alla får en trevlig helg!

• Caribe

Maskros lycka till i helgen med karlarna

• lilja71

Jag är i sthlm hela helgen blir bara mys och god mat

• Sommar prinsessan

Hej my darlings!
    Ny dag , nytt solsken å nya möjligheter
    Pratade lite grann igår å jag bad honom om att ställa sin mobil nästa år! Påminde honom om min födelsedag både i måndags å i tisdags!!! Men icke. Jaja vi skall inte skiljas men vi skall däremot ha ett allvarligt prat nu när vi är lediga.
    Tänkte att vi ska sätta oss ner å skriva varsitt papper med vad vi tycker är viktigt för en var. Får se om det kan hjälpa att få det på papperFundersam
    Stenhårda, varma kramar till er alla

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • lilja71

Vad bra att det är lite bättre idag sessan! Stor kram till dig också! Du har en fantastisk positivitet, otroligt imponerande!!

Svar på tråden VIHPS VII