• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Caribe

Fy vad jobbigt med din rygg copy, det skall bli bra med vila, sjukgymnastik och akupunktur? Det behövs ingen operation? Skönt att kärlekslivet flyter på bra iallafall och att du har härligt vilo väder kram!

• Caribe

Maskros har läst och svarat dig i bloggen! Fy fasiken för strulputtar!

• Maskros67

såg det Caribe, skrev en kommentar om det. Att det ska va så svårt?

Är det nån som har badat än förresten? Om det inte hade varit så blåsigt igår så hade det blivit premiärdopp för mig.

• Maskros67

Alltså, efter i onsdags så tyckte jag det kändes så bra, så jag avregistrerade mig på alla dejtingsidor, det var kanske lite förhastat

• Maskros67

Väldans va lugnt det var här idag. Var hem på lunchen o flyttade hästarna, sjuklingen går ju i halthage var så himla varmt o soligt, sen var det utbildning 1-3.

Fick ett samtal på mobilen nyss som jag bloggat om.

Ha en skön o solig kväll alla godingar!

• Caribe

Godmorgon tjejer!

Maskros morr morr grrrrr har svarat i bloggen....

Det fina vädret skall visst hålla i sig över nationaldagen härligt

Själv känner jag nada, zip, zilch på ruvardag 6...

kram kram

• lilja71

Stor kram till dig Caribe, vet hur jobbig tid du går igenom nu! Håller tummen för dig!

• Caribe

Tack Lilja ja det är en jobbig tid att ruva.. å ena sidan kan livet plötsligt vändas totalt som en regnbåge efter regn och livet kan ta fart igen eller så är det tillbaka till vacuum hålet....

• lilja71

Då hoppas jag innerligt på regnbågen för dig, gumman!

Svar på tråden VIHPS VII