• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Ma Lu

Måste förresten tacka Caribe särskitl för att du sparkade iväg mig till Systemet i fredags Vi drack jättegod Schloss Boosenburg till våra vitchokladdoppade gubbar Inte alls sött och smakade faktiskt nästan godare än "riktigt" bubbel

Maskros: Låter som ett gott tecken att det känns annorlunda med "den här" Jag känner det som en positiv utveckling det du beskriver! Kram!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • FISK78

Heja Caribe heja Caribe, nu ÄR DET DIN TUR VÄNNEN!!! Nu måste du få plussa så följs vi åt vännen

Alla tummar och tår hålls stenhårt för er

• Maskros67

Gomorron flickor!

Åh, va spännande med Caribes ÄP idag, hoppas solen skiner hos dig också. Är alldeles skakig i högerhanden idag efter ett stenhårt sista boxpass igår, men tummarna ska jag nog klara att knipa ihop iaf

Malu: mums va gott det där lät då Räcka ut tungan

Kram allihopa

• Maskros67

Åh va det är trist o sitta på kontor när solen skiner o det är sånt kanonväder ute!

Jag vill va hemma, har hur mycket som helst att göra med ved o trädgård. Ska hem till exet på middag o tårta o gratta flickorna ikväll. Bara o hoppas att det är fint väder i helgen också så man får vara ute då. Behöver sola för o dölja alla blåmärken efter vedstapling o bugg

• Ma Lu

Morron Det SKA bli fint i helgen! (lite för fint och varmt för mig för då kan jag inte sova...) Så blåmärkena ska du kunna gömma

Hur känns det är åka hem till exet då? det är ju för tjejernas skull, men ändå...

Snart snart är Caribes ÄP! Hoppas det är finfina äggisar i alla blåsorna och att det blir rejält party i labbet inatt!!!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • copycats

Hej babes

Inne en snabbis...ska till sjukgymnasten!

Vill bara önska Caribe STORT lycka till

Hoppas alla är välmående

Pöss

• Sommar prinsessan

Tänker på caribeKyss

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Maskros67

Ja, nu plockar de väl för fullt  så spännande!

Malu: jodå, det känns rätt ok. Han var till Gtbg o träffade en tjej hela helgen, de är tydligen ihop nu. Känns rätt skönt faktiskt

• Maskros67

CC: lycka till hos sjukgymnasten, hoppas hon får ordning på ryggen o att det är bra med allt annat?

• Ma Lu

Maskros: Ah... Det tog en stund innan jag fattade att det var exet du pratade om och inte orsingen

CC: Hoppas sjukgymnasten gör susen! HAr du testat naprapat/kiropraktor eller osteopat för det där?

Heja Caribe!!! *positiv energi*

"På allmänheten begäran" finns nu en badboll till beskådande i egen mapp i mitt bildgalleri för den som så önskar!

Svar på tråden VIHPS VII