• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Maskros67

Hihi Malu, förstår om du blev fundersam då

Snacka badboll alltså! Jisses va stor den blivit

• Maskros67

Undrar hur det gått för Caribe *biter nervöst på naglarna*

• Caribe

Hejsan tjejer

Nu är jag hemma igen, var sist ut av 8 plock så vi fick inte komma in förräns efter 11 tiden!
    Var lite bökigt plock, inte så det gjorde ont men äggstockarna hade vridit sig lite och det svårt att komma åt så det blev mkt hänga på magen! Dom tömde 10 blåsor men det blev bara 6 ägg, minsta skörden hitills.. först blev jag ledsen men nu får jag hoppas på kvalitet istället, det räcker ju med 2 bra tillbaka

Är lite groggig fortfarande, låg inte kvar så länge så nu skall jag vila upp mig ute i trädgården i solen ska vara ledig resten av veckan och jag har verkligen väder gudarna med mig

Tack för alla tummar nu behöver jag dom så att det blir återföring på torsdag!

Kram tjejer

• Maxie

Caribe: Menopur kan ju ha den effekten, högre kvalitet om än färre ägg. Så sex ägg är verkligen inte att förakta! Klart tummarna hålls. Blir det CG på torsdag också? Ha en toppenskön vecka och ta det riktigt lugnt, inte en massa slit och tunga lyft i trädgården nu!!!

• Maskros67

Caribe: låter ändå som ett kanonresultat tycker jag. Men jag vet hur det där är, man vill ju både ha massor av ägg OCH superkvalitet!

Två till dig o fyra till frysen hoppas jag på.
    Perfekt timing o va ledig nu med sånt väder också, du får ha det riktigt härligt o njuta o ta hand om dig i solen.

Fortsätter hålla tummarna här ända fram till testdag Kram på dig!

• Ma Lu

Åh vad skönt att få rapport från Caribe! 10 blåsor och 6 ägg låter bra det Jag hade 15 blåsor och 9 ägg senast! Cirkus samma Heja Menopur nu hela vägen! Eller, egentligen: Heja Caribe-blandningen!!!

Mmm, Maskros..hyfsat stor men ändå inte Tycker själv inte det är så illa med tanke på att det är vecka 36 idag (senaste bilderna tagna i förmiddags!) och förhoppningsvis bara tre veckor kvar Meeen, jag ligger ändå på översta kurvan när bm mäter Fast hon berömmer mig varje gång för hur smal jag är - i meningen att jag gått upp i princip minimalt i vikt (knappt 12 kg) och i stort sett allt det är ju magen och "tillbehör"!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Maskros67

Malu, jag jämför ju med när jag såg dig sist ju! Då var du bara lite svullen inför äggplock, kan ju inte fatta att du sitter där med badboll redan, tycker inte det var så himla längesen

• Ma Lu

Hihi Det ÄR längesen!!! Typ 34 veckor

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • infan

Heja heja till herr och fru Anderssons ägg och spermier! Må de mysa till sig riktigt bra ihop! 6 ägg är BRA BRA BRA - man ska inte jämföra för alla har olika förutsättningar och du har ju fått ut många fler förut, men 6 ägg slår mitt äggrekord BIG TIME och det vore väl själva 17 om det inte i alla fall blev två små gynnare!

• Idis 76

Caribe: Du har garanterat fått dom bästa äggen!!!! Nu jäklar blir det bra!

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
Svar på tråden VIHPS VII