• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Ma Lu

Åååå...ska man kanske ta sig en runda på systääämet och ladda med lite bubbelRäcka ut tungan För ja, nya altanen/trädäcket är klart så när som på att det varit så osäkert väder att det inte är oljat än (sist vi oljade gamla trädäcket bröajde det regna helt oväntat precis efteråt åt sen ahde vi prickig altan )

Är sugen på grillad lax! Ska nog handla det idag så den hinner marinera sig fint

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Caribe

Lyllo dig som får äta grillad lax min älskling vägrar äta det...

• Ma Lu

Va?! Menar du att killen går med på ugnsgrillade grönsaker men inte lax? Nänänä... Grillad lax med  lite pressad citron romsås (eller hollandaisesås) och kokt färskpotatis med mycket dill Räcka ut tungan Ska jag komma och hålla fast honom så du kan tvångsmata?

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • FISK78

TACK UNDERBARA KÄMPARE!!! Hoppas så innerligt för er skull, nu är det verkligen er tur!!!

Kramar

• Maskros67

Gomorron flickor

Tröttare än tröttast idag efter en natt i Orsa Cool

Kram allihopa!

• lilja71

Maskros:   inte klaga nu!! Gick samtalet bra med andra ord?? Glad för din skull!!
    Kram

• Caribe

Maskros gick det bra i Orsa??? // Malu det där lät supersmarrigt, jag måste försöka tvinga honom att prova det // Hej Lilja härligt att se dig härinne

• Caribe

Har just varit på kontroll, är på dag 9 (har tagit 8 sprutor) jag hade 5 ägg på ena sidan som var ca 14-15 och 3-4 på den andra som var ca 13-14 och slemhinnan var redan på 12 mm & det var min favvo doktor CG oxå och han var supernöjd och sa att det såg så fint ut, han tror på min metod med blandade preparat skall på återbesök på söndag och troligtvis blir det ÄL spruta söndag kväll och plock tisdag! Hoppas såååå...........

• Maxie

Åh, det låter toppen Caribe! Hoppas hoppas!!! Nu jäklar ska du visa att Caribe-metoden rules.

• Maskros67

Åh Caribe! Va glad jag blir att allt ser så bra ut! Önskar av hela mitt hjärta att det ska lyckas denna gången.

Lilja: Nja, bra o bra, jag fegade ur lite o tog det väldigt försiktigt. Blev väl inget riktigt samtal precis, mer kommentarer från min sida. Blir inte riktigt klok på karln o vilka känslor jag egentligen har för honom Fundersam
    Är van med karlar som är mer uppmärksamma o uppvaktande. Här känns det som om det är jag som får ta på mig den rollen o det vete sjutton om det känns rätt.
    Kanske skulle försöka lägga band på mig så han får anstränga sig lite mer, men jag gillar inte o spela nåt spel heller.

Svar på tråden VIHPS VII