• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Maskros67

Gomorron flickor!

Här kom det 1,5 dm snö igår ett av mina syrenträd gav vika för tyngden o knäcktes
    Tack o lov att man inte var ute o åkte bil iaf.

Tickan: usch va lessamt att höra Gråter stor kram till dig.

Kram allihopa!

• Caribe

Hejsan tjejer, Xena du är rolig vad bra att vi har många som tar tag i att starta ny tråd då behöver man inte oroa sig Cah så du skall gifta dig om några månader det hade jag helt missat, grattis blir så glad för din skull nu får du göra allt i rätt ordning, förlova dig, gifta dig, få barn Tickan mitt hjärta blöder för dig..... det finns inte ens ord längre när man försökt så länge Maskros, va så mkt snö?? helt otroligt, badväder ena helgen och snöstorm nästa?? Klimatförändringar vad är det? Malu skönt att begravningen gick bra, förstår att du gruvat dig! Nu är det bara ngn månad kvar till bebis har ni fått ngt datum för att sätta igång? Min dröm nu är att jag får bli gravid när du föder bebis Mina sprutor går bra, känns lite skumt att ta varannan igår var det en puregon och dom är ju bra mkt lättare än menopur sen är jag lite nervös då jag aldrig haft så stor dos som 225 ie... skall på första vul och blodprov imorgonbitti! Idag lyser solen minsann... har regnat bort hela helgen men synd att klaga om man jämför med maskros... Maskros, någon orsing i helgen? kram kram

• Caribe

Ärsch FL är skum... gjorde faktiskt radmatningar... sorry!

• Ma Lu

Hej Caribe! Var precis på väg in här för att höra hur det känns i magen efter några sprutor! Om det är ritkgit snurrigt så brukar det ju spänna rejält redan efter ett par dagar (som jag då jag fick 50 blåsor förra våren ) Hoppas det ser bra ut allting imorn

Men nej, inget datum än, men det blir tidigast 17/6 "enligt policy". Jag tänker försöka tjata till mig en koll redan tidigare så man kan förbereda sig på att sätta igång då... Hoppas innerligt att du har ett plus i handen då!!!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Caribe

Malu - jag känner av äggstockarna men det spänner inte rejält ännu så jag hoppas det ska bli lagom 17/6 är ju väldigt snart, längtar för din skull

• Ma Lu

Tack söta du Det känns som en evighet och jag är så himla rädd för att snubbla på målsnöret men jag vill tro att det ska få vara vår tur nu! Först ska vi ta oss igenom en tid av starka minnen nu med bröllopsdag på fredag, makens årligen återkommande seglingstävling som blev mina sista dagar på tumis med Elma och därefter "Elmas dagar" över helgen med nationaldagen Har sparat en massa fix för att få sysselsättning...

"Lagom är bäst" 225 var ju mirakeldosen för mig Men jag körde ju bara Menopur... Hoppas så att du slipper coasta!!!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Maskros67

Gomorron flickor!

Nu har det mesta av snön försvunnit igen. Hade orsingen hos mig i natt, så jag är väldigt trött idag. Vill INTE va på jobbet idag, tiden släpar sig fram. Folk säger att det är så härligt i början av ett förhållande, men jag tycker mest det är jobbigt. Inte när man ses, men all den tid man inte ses är pest. Sen har jag så himla svårt att sova med en "okänd" bredvid mig.

Caribe: hoppas det ser bra ut på vul o blodprov idag!

Malu: det närmar sig verkligen med stormsteg för dig nu. Tänk, snart har du din lilla bebis hos dig

Kram allihopa!

• Ma Lu

Men ojojojdå Maskros! Här går det undan Övernattning till en vardag minsann *måste kolla bloggen* Och visst är det på gott och ont med färskt förhållande...

• Caribe

Skickar lite kaffe till maskros som nog inte är riktigt vaken ska på koll imorgon

Så det går framåt med orsingen, grattis! Ja den första tiden är inte alltid bara underbar, det tar tid att förstå sig på varandra, få ihop sina olika tankesätt och man blir väldigt lätt sårad av småsaker i början då man är så sårbar... men passionen där imellan när man ses brukar uppväga och jag hoppas ni snart kan trampa lite mer stabil mark där ni vet vart ni har varandra

Malu - ja jag hoppas 225 är en magisk dos fast du gjorde väl coasting den gången du lyckades oxå?

Svar på tråden VIHPS VII