• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Maskros67

Caribe: hoppas ni får en fin 5-årsdag och grattis förresten!  Ja, känna eller inte känna, det är frågan det. Finns ju lyckade resultat på både det ena o det andra

Ja, dessa karlar. Bankmannen pepprar mig med sms o har gjort klart för mig att jag inte skulle behöva nån köbricka ifall jag bestämmer mig för o dumpa orsingen
    Angenäma bekymmer kan man kanske tycka, men hu va svårt! Blir så splittrad!

Lilja: låter som om du också får en skön helg.

• Maskros67

Sessan: åh va skönt o se att du mår bättre idag  funderade just hur det hade gått igår.

• Sommar prinsessan

Mår bättre men har fortfarande ett blödande sår i hjärtat....
    Fniss maskis så konstigt det kan va. Lycka till med ditt egna"bonde söker"Flört

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Maskros67

Haha Sessan. Det är lite så det känns.

Förstår att det kommer sitta kvar en tagg i hjärtat ett bra tag framöver. Såna där grejer lämnar sina spår. Han får lov att fylla på med positiva grejer nu så att de väger över, annars är ju risken att DU ger upp till slut. Stora varma styrkekramar till dig Kyss

• MallaMojs

Inne å kikar, en extra stor kram till Infan

...å såklart en till SS också Min M fyller på samma dag som jag men "glömmer" ändå

Börjar närma sig för Caribe va??? *håller tummen*

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • copycats

Hej tjejer

Inne en snabbis bara

Caribe: Klart du får fråga det Det är ett säljjobb. Det som skiljer det från mitt nuvarande är allt egentligen Bättre lön, bättre distrikt, bättre förmåner, bättre företag Ska sälja viss typ av mat till de stora livsmedelsbutikerna. Vill verkligen ha detta

Håller tummarna för dig Caribe

Sessan: Skönt att det verkar vara lite bättre idag

Nu ska jag slöa i soffan en liten stund

Pöss på er

• Caribe

Ja just det ja du skulle ju vara i Sthlm i helgen Lilja, ja då får huvudstaden visa sin bästa sida i solskenet hoppas du får en mysig middag med din mamma

Copy -oj det låter ju kanonbra, förstår att du vill ha det jobbet håller tummarna, tummarna funkar ju även för andra saker än att bli gravid, promise

Tack Malla för tummen

Maskros - du kan hälsa bankmannen att jag är iallafall charmad av honom gillar hans hårdnackade uppvaktning av dig hi hi hi det är precis vad du behöver, men jag önskar dig förstås varmt lycka till med orsingen om det är honom du vill ha? kram!

Stenhårda varma kramar tillbaka till sessan hoppas ni kan får rätsida på saker och ting under helgen! kram

Tänker på infan idag och hoppas att ni trots allt kan få njuta lite av den fina helgen! Bamsekram vännen!

• Caribe

Nej nu stänger jag ner och tar helg TREVLG HELG TJEJER!

• Sommar prinsessan

Önskar alla en underbar helg med bröllopsdag å  middag med mamma i stockholm å allt vad ni nu skall hitta påKyss

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Maskros67

Copy: låter ju kanon med jobbet. Hoppas så att du ska få det!!!

Caribe: tack , ja visste jag vem jag ville ha så vore det ju inga problem. Är enklare om det bara finns en o välja på Är lite skraj för såna övercharmiga killar eftersom både exet o ett tidigare ex var såna, de visade sig ju ha en hel del katastrofala sidor också

Stora kramar till alla i värmen!

Svar på tråden VIHPS VII