• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Caribe

Föresten jag köpte en super snygg taklampa på Åhlens igår och lampmodellen hette "Maskros" den är såååå fin! Jag skall skärpa mig och ta kort på nya inredningen i helgen så ni får tycka till

• copycats

Hej tjejer

Stor kram till Caribe Ge inte upp ännu gumman

Vill bara uppdatera er om att JAG FICK JOBBET

Är så lycklig just nu!

Hinner inte stanna för jag har syrran o hennes son på besök!

Återkommer senare

Pöös på er

• Caribe

Phu släpper mina krampaktiga tummar och skriker GRATTIS COPY vad roligt att du fick drömjobbet Pöös tebax!

• Maskros67

Hej tjejer!

Caribe: jag släpper inte tummarna än!!! Kul med lampan

Xena: Kul att du trivs så bra med jobbet o va mysigt o handla bebiskläder Men du hänger inte med, snickarn är ju lååååångt tillbaka *asg*

Lilja: då blir det riktig batteriladdning i sommar. Hoppas det gör susen nu!

Copy: GRATTIS TILL JOBBET !!!!! Så himla kul att du fick det

Malu: skönt att höra att det blev fint på Elmas dag och snart, snart har hon ett syskon på jorden

Sessan: undrar också hur det har gått o hoppas på det bästa.

Haha, ni är för roliga. Vet inte om bloggen funkar nu, jag hinner inte med riktigt.
    Men han var hos mig igår iaf o blev kvar hela natten. Nu har vi träffats på tu man hand både lörd sönd o månd, så nu ska vi försöka hålla oss tills imorgon men vi mailar till varandra, o han ringde mig på mobilen före lunch o var jätte-gullig. Jäklar i min lilla låda vad jag har trillat dit på den karln
    Han verkar ha alla de egenskaper som jag vill ha hos en man, men om han vill ha fler barn har jag inte vågat fråga om än Det är väl det som skulle kunna vara det enda "felet" isåfall. Men han är så bra på att få mig att skratta o le o känna mig lycklig o det var länge sen jag kände så. Och jag tror aldrig någonsin jag kommer behöva BE honom om en kram som jag fick göra med orsingen.

Kram allihopa!

• jamis

Maskros: Vad underbart det låter - precis vad du behöver och är värd Njut så mycket du bara kan!

Caribe Stor kram till dig!

Copycat: GRATTIS till jobbet! Så kul!

• Caribe

Maskros - ler med hela ansiktet när jag läser om hur bankmannen behandlar dig, äntligen ngn som är dig värdig och som uppskattar dig ordentligt! (jag sa ju det.... hi hi hi)

• Caribe

Vad sa din beundrare nr 2 då när du berättade att du tröttnat på hans strul? Nyfiken

• Maskros67

Tack tjejer!

Orsingen blev väldigt lessen o besviken o ringde o smsade flera gånger. Han ville ha en ny chans o han ville hitta tillbaka till den han var förut o inte bara ha allt kretsande kring dottern o de problemen, han ville planera o fixa med den han tycker om. Mig alltså
    Men jag sa att han fått så många chanser nu o att jag inte orkar längre o inte tror att han kommer kunna ändra sig. Men det sved väldigt i hjärtat, grät jättemycket, han är en go o fin kille o jag tycker synd om honom, men han drar ner mig istället för att lyfta upp mig. Så är det bara. Sorgligt men sant, skulle vilja hjälpa honom på nåt vis , men det kan jag ju inte.

• Caribe

Maskros - sorgligt att ni inte fick det att fungera men det sista du behöver är en ny person som drar ner dig och får dig att tvivla på dig själv! Nu hoppas jag stenhårt på att det fungerar bra med det nya förhållandet härligt att få vara kär och galen så här till sommaren, bästa årstiden

• Maskros67

Caribe: ja, det är härligt. Känner mig som fjorton igen *fnissar* Tänker njuta av detta så mycket som möjligt o försöka att inte tänka så mycket på framtiden.

Är det torsdag du har testdag?

Svar på tråden VIHPS VII