• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Maskros67

Förstår det vännen! Stor kram o hårda tummar Kyss
    Tänk om det ändå kunde få gå vägen den här gången!

Urk, nu måste jag ta itu med lite reklamationer här. Har lite svårt o koncentrera mig.

Ha en skön kväll allihopa!

• Caribe

Ja 2 saker som effektivt rubbar arbetskoncentrationen är ruvning och att vara nykär

Jag kan inte heller koncentrera mig alls... dessutom väntar jag på att bli inkallad till chefen och få min dom om framtiden...

Men vid 16-tiden är jag "out of here" ska bli spännande att se fotboll ikväll Hejja Sverige!

Trevlig kväll!

• Caribe

Har redan ställt in mig på att när jag träffar Sophia på torsdag be om att få göra ett 6:e ivf försök direkt efter sommaren och på lördag när sverige matchen är så skall jag dricka ngt så vansinnigt med öl snacka skyddstankarna är i full gång

• xena

Maskros, ja just ja så var det ju. Hänger inte riktigt med med alla dina karlar . Men bankmannen verkar toppen. Och Orsingen han är inte värd en ny chans! Vår Maskros ska behandlas bra från första början, inte en massa strul. Fast jag förstår att de var tufft att säga det.

CC, GRATTIS!!! Hur går det med din nya kärlek då?

• FISK78

Caribe: Tummarna är blå det vet du!!! Förstår att du är rädd, men hoppas hoppas hoppas

Grattis till nya jobb och bankmän oxå brudar

• xena

God morgon!

Tänkte att jag skulle vara först här för en gångs skull . Jag är ledig i dag!!! Ska bli skönt, har jobbat 6 dagars veckor två veckor i rad nu....

Ska ta o gå ut med hundarna nu och sedan väntar dammsugaren. Yngre hunden släpper kopiösa mängder hår Skrikandes, men det är sånt man får ta!

Ha en bra dag allihop, ses lite senare Kyss!

• Caribe

Godmorgon tjejer och xena trevligt att se dig såhär på morgonkvisten det är vi inte bortskämda med låter skönt att vara ledig idag!

Fisken ja jag är så rädd rädd rädd skulle inte ens testa imorgon om jag inte var tvungen pga att jag skall till Sophia på eftermiddagen....phu... är så glad att det ordnade sig på kontrollen Fisken hade det på känn att det skulle gå bra men vilket hemskt skrämselskott...

Kram Kram

• Ma Lu

Morron morron!

Xena: katterna fäller som galningar sedan det blev så varmt Sån tur att de knappt synts till inomhus de senaste två veckorna Fast nu ligger lillkisse inna och också den andra har visat sig ordentligt flera gånger sedan igår (tror hon tyckte det var läskigt med blåsten igår) och har t.o.m legat inne och sovit ett par stunder! Man kan säga att det syns var de legat

Maskros: Hej å hå! Jag är så glad att din bankman får dig på så bra humör Lite synd om strulputteorsingen men han hade verklgien sin chans! Man ska hålla i sina maskrosor för det är alltid fler som vill åt dem

CC: Jättegrattis till jobbet!!! Det är ett sånt lyft med ett jobb amn verklgien vill ha!

Caribe: Jag önskar önskar önskar för din skull och håller mina allra största t:n för dig!!! Nä, skämt åsido... De där sista ruvardagarna är inte det inte mänskligt att genomlida Mycket kärlek och styrka till dig!

Hmmm... jag tror jag ska anmäla att jag eventuellt kommer bli än mer frånvarande i tråden än de senaste veckorna (gissar att alla inte läser visp eller min blogg). Igår var vi nämligen på mognadskoll och fick ok och det blir igångsättning på fredag den 13 (typ bara just därför det datumet ) och om livet vill det så - och om takten på förra förlossningen var typisk för mig (=skitsnabb!) - får Elma ett litet syskon kanske redan före midnatt. Exakt tid har vi ännu inte utan det ska vi ringa om på förmiddagen. Jag förstår ingenting utan upprepar detta gång på gång men jag vet ju inte vad det innebär "på riktigt". Min erfarenhet täcker inte detta och jag kan bara se så långt som till starten på förlossningen. Sen är det ett svart hål...

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Maskros67

Ojojoj!!!

Jag ryser långt upp i nacken när jag läser att Malu blir igångsatt redan på fredag . Guuuuud va spännande o få höra sen vad det blev för något. Förstår om det känns läskigt, men det kommer gå så bra. Åh, nu börjar jag nästan grina lite här

Caribe: Bra med en reservplan, men jag tänker inte släppa tummarna än!

Fisk: va skönt att det ordnade sig, var så orolig där ett tag

Xena: Tack . Ja, det är aldrig roligt att behöva göra nån lessen, skulle vilja ringa honom o fråga hur han mår, men det kanske är bättre att låta bli, vad tror ni? Låter som riktigt tuffa arbetsveckor du har!

Varken jag eller bankmannen kunde vänta tills ikväll, så han kom till mig igår också Gick lite bättre att sova inatt, första natten sov jag nog högst en timme. Han snarkar! Men han köpte nässpray innan han kom igår. Sötnosen

Ha en härlig dag allihopa!

Svar på tråden VIHPS VII