VIHPS VII
Gomorron flickor!
Hoppas alla mår bra. Synd att helgen gick så himla fort bara.
Kram!
Gomorron flickor!
Hoppas alla mår bra. Synd att helgen gick så himla fort bara.
Kram!
Det gick bra med hästen i lördags iaf, hoppas bara att denna behandling räcker så vi slipper operation.
Har bloggat om mina kärleksbekymmer
Annars har jag fixat med sommarblommor i krukor, klippt hela gården, tagit rätt på hästskit i vinterhagen, rensat ogräs, staplat ved o dessutom hunnit slappa några timmar i solen i går.
Är rätt slut nu, hade behövt några dagar till, tur att det är kortvecka denna veckan.
Hoppas Caribe har haft en bra ruvarhelg
Kraaam!
Caribe, du hann före mig förstår att det känns sådär, men du, det kan lika väl lyckas den här gången. Det är ju många som fått ägg som inte sett ut att vara helt tiptop som ändå blivit finfina bebisar sen. Styrkekramar till dig vännen!
Hej Copy!
Va kul att se dig online, brukar alltid missa dig. Hur går det med ryggen? Och med kärleken?
usch va besvärligt med ryggen tur i oturen att du inte har några hästar som måste skötas om nu när det är så illa iaf. o skönt att det går bra med kärleken.
Allt om "mina grabbar" står att läsa i bloggen
såg det Caribe, skrev en kommentar om det. Att det ska va så svårt?
Är det nån som har badat än förresten? Om det inte hade varit så blåsigt igår så hade det blivit premiärdopp för mig.
Alltså, efter i onsdags så tyckte jag det kändes så bra, så jag avregistrerade mig på alla dejtingsidor, det var kanske lite förhastat
Väldans va lugnt det var här idag. Var hem på lunchen o flyttade hästarna, sjuklingen går ju i halthage var så himla varmt o soligt, sen var det utbildning 1-3.
Fick ett samtal på mobilen nyss som jag bloggat om.
Ha en skön o solig kväll alla godingar!
Hej tjejer, har varit själv här idag, sjukt mycket o göra, o när jag försökt logga in har det inte gått???
Tack för era kommentarer i bloggen ni är så gulliga. Ska träffa orsingen ikväll o prata igenom lite saker så får vi se hur det går. Bankmannen tycker precis som vissa av er, att jag ska skita i honom, men han pratar ju i eget intresse Han har skickat ca 40 sms på en vecka snacka kontraster
På torsdag kväll ska jag ha flickorna, fredag blir det dans med bankmannen o några till o lördag orsingen hemma hos mig. Fullt upp med andra ord, precis som det ska va.
Caribe: perfekt arbetsfördelning med plattorna där jobbig period nu, är faktiskt inte alls avundsjuk på dig, bara pyttelite . Fortsätter hålla tummarna stenhårt
Infan o Lilja, så kul o se er o att ni orkar hålla på med renoveringsprojekt dessutom! Men jag förstår att det är skönt o ha nåt annat o fokusera på.
Ska till frissan ikväll, ska bli så himla skönt, är supergrå nu!!!
Kram alla!
Fisk: håller tummarna för att det inte är MA !!!