• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • tickan

caribe: Så roligt att höra av dig! Hoppas verkligen att du mår lite bättre nu! När övergår du till semester? Jag uppskattar och ser fram emot ditt sällskap i slutet av juli Det är bäst jag säger det NU, vem vet vad jag kan reta upp mig på i juli efter att ha sprayat i en månad

Hur ser din nästa omgång ut? Har du räknat ut nån ny magisk hormonmix?

Kram tillbaka!!

• Caribe

Hej tickan, jag vem vet vilket hormonmonster du blivit i slutet av juli hi hi nåja jag är vann vid hormon monster behöver ju bara titta i spegeln hoppas endon ger med sig ordentligt!

Ingen magiskt mix denna gången har insett att menopur inte var för mig och att långa metoden fungerade bättre på mig! Så nu blir det sprayning synarela 2 veckor och därefter 225 ie puregon, hoppas på att få ut åtminstone 6 befruktade ägg för isåfall får vi göra långtidsodling (5 dgr) och det vore enormt spännande

Lyllo dig som såg Springsteen, är inte ngt jätte fan även om det finns flera magiska låtar som han gjort, med hade gärna velat se den konserten efter att ha hört recensionerna förstår att det blev lite öl då hi hi hi

Är sjukskriven till 25 juli därefter semster

Hejja sprayandet nu KRAM KRAM!

• xena

Här är det semester från och med i dag!!! Dessutom är jag klar och godkänd med min "praktik" och efter semestern kommer jag att jobba "på riktigt . Skön känsla och dessutom 5000:- mer i lön, inte fy skam. Tyvärr har vi OB som inte liknar något annat jobb jag haft, lägg till att de inte finns några som helst löneförmåner typ gymkort, läkarbesök osv och att vi inte har OB kvällstid utan våra dagar är från kl 06-22. Det är piss, men jobbet asroligt och varierande.

Hräligt att ha en plan Caribe, men tråkigt att värdena gjorde en störtdykning

Maskros, kul att det blev dans och sedan håller jag med Caribe om att berätta för R.

Tickan *hej, hej*

• Ma Lu

Hej tråden!

Härligt xena att du trivs med jobbet Och helskönt med 500 till i månaden att se fram emot Sitter liksom aldrig fel! Men det där med OB låter ju inte kul! Alltid är det nåt...

tickan: Död åt endon!!! Du får visualisera härdar som duckar och försvinner för varje puff MEn sprej är inte att leka med Jag sprejade till coh från från början av januari till slutet av april 2007 (pga att jag fick cystor och avbröt och härjade) och jag drog på mig vätska som bara den och gick inte ner de kilona och humöret var än mer eldfängt än vanligt Men för den goda sakens skull så...

Caribe: ritkigt läskigt med dina sköldkörtelvärden! Fint att du nu är sjukskriven och får ta det piano och ta hand om dig. Lova att vila på riktigt!!!

Kramar om Maskros. Har ni pratat mer R och du efter er seans av "erkännanden" häromkvällen? HAn verkar så go den där karln

Sen får jag lov att ge en vink om att det verkar vara någon form av plusvåg på G inne på visp... Det är inte med lätt hjärta jag skriver det härinne och jag tror alla förstår hur jag tänker då. Men hur var det nu med att "åt den som har skall varda givet" osv. (Mirren får allt rycka in...) Vill bara inte mörka att det plussats så att ni får veta det sent omsider

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Maskros67

Hej flickor!
    Idag sken solen o så även humöret, märkligt vad dessa hormoner påverkar humöret. Urk.
    Har iaf målat staket, solat o sprungit en mil på 57 minuter, så jag är jäkligt nöjd med min dag. Kollar på morden i midsummer med ena ögat.

Tack alla för era kramar, ni är guld värda
    Har inte pratat mer med R men ska göra det under sommaren, han jobbar denna vecka också o är rätt stressad. Men ni har rätt, han är en underbar man

Caribe: roligt att se dig här igen. Ta hand om dig nu så det blir ordning på värdena igen. Orkar du träna nånting? Varm hård kram till dig.

Xena: Blir så arg att det ska vara så dåliga villkor för ett sånt viktigt jobb. Hur tänker de egentligen? *morrar*

tickan: hoppas du slipper bli ett hormonmonster

Malu: tack för vinken ska kila in o kolla på visp.

Bamsekramar till er alla!

• Maskros67

Goddagens flickor! Idag har det blivit 120 bullar, fast de blev torra Skrikandes typiskt när man ska göra sig till o leka husmor för en gångs skull. Men de går att skölja ner med mycket kaffe.

Har haft en killkompis här på fika o han o jag o R o en kille till ska till Hjortnäs o dansa ikväll, det blir nog kul.

Känns som om hela sommarn är fullbokad, släktingar till mig kommer hit, o kompisar till R som frågat om de får bo här. Det är kul jag som normalt är lite "osocial" o orolig för o bjuda hem folk får gott om träning nu
    En av hans tjejkompisar som har två barn o en i magen kommer nog i sl. p. juli, sa att det enda jobbiga isåfall är väl magen. Oj då, det tänkte jag inte på sa han. Men jag sa att jag nog kan bita ihop.

Ha en skön kväll allihopa!

• tickan

Maskis: Inte lätt att vara husmor! Men äsch! Bullarna är säkert jättegoda! Ni får se till att mumsa i er dem medan de är färska.

Jag har ännu inte blivit ett monster men jag var snubblande nära i går när jag var på byggvaruhuset och skulle prova nya arbetsbyxor. Jag stod där i provhytten och skulle just dra av mig mina egna brallor när jag kände hur det rann till där nere och den röda fläcken spred sig obönhörligt mellan benen. Kastade allt, sprang ut i bilen och körde hem i ilfart!

Ja, jo, jag vet - det KUNDE ha varit värre. Det kunde ju ha hänt när jag provade de ännu oköpta byxorna, men så långt hann jag ju tack och lov inte...

• xena

Maskros, att springa milen på 57 minuter är ju kanon! Du är hurtig värre!!! Hoppas du hade kul på dansen. Trevligt sätt att få motion på ju. Bullarna blev säkert godare än du själv tycker .

Här är det pisstrist väder o jag har jobbabstinens . Ja vet jag är inte klok . Nåå vi har börjat titta på att ev bygga hus då vi inte hittar något som vi vill ha. Vi får väl se hur det blir med den saken. Ingen brådska inte.

Kramar till alla!

• Minna72
    Maskros67 skrev 2008-07-08 21:24:14 följande:
    Hej flickor!Idag sken solen o så även humöret, märkligt vad dessa hormoner påverkar humöret. Urk.Har iaf målat staket, solat o sprungit en mil på 57 minuter, så jag är jäkligt nöjd med min dag.
    Oj! *klappar i händerna* Håller med xena, milen på 57 minuter. Wow!
    ~Vår Diamant föddes 26 mars 2007~
  • ProPPens

Hej!!

Nu är hon äntligen här lilla Vendela!!! Föddes i måndags (v40+0) vid 13.59. En liten nätt dam  på 3370g och 50cm. Något av det vackraste som skådats!!!
    Hoppas ni alla snart sällar er till oss på andra sidan för vi längtar efter er!!!

Hejjar på både Tican och Caribe inför stundande försök!!!

Hurrar för Maskros och kärleken!!! Vad gör det med torra bullar när man har en kärlek vid sin sida?!

Xena Toppen med jobba ordentligt, men galet med ob... Men man jobbar inte alltid för att bli rik på pengar utan på erfarenheter och för att man älskar sitt jobb!!!!

Äntligen!! BF080706
Svar på tråden VIHPS VII