• Cahela

VIHPS VII

Hej!

Ny tråd och nya tag!

Här ska börjas med pergo om en månad tror jag. Skulle kunna ha gjort det i april och igår men jag vågar inte. Känns lite jobbigt att börja om igen, är rädd för att få det här förhållandet att gå i repris med det förra och därför "skyddar jag mig själv" genom att inte göra något alls. Ingen lösning jag vet men det är skönt att vara utan allt vad tabletter heter.

Nu är det snart bara två månader till bröllopet och vi har massor att stå i men kul är det!!

Hoppas alla har en bra helg!

Förlovad med A 29 februari 2008
  • Cahela

Xena: Ja, vi ska gifta oss i augusti. Det ska bli jättekul och jag har längtat länge efter den här dagen. Att gifta mig har jag alltid velat och nu äntligen ska det bli verklighet.
    Hur går det för er då? Har läst lite att ni kommit långt i adoptionen. Vad härligt, snart hoppas jag ni får ha ert barn hos er!

• Cahela

Grattis MaLu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Cahela

Till alla er på tråden som har det kämpigt:
    Hoppas ni får en bra sommar.
    Kram Cah

• Cahela

Hej på er allihopa!
    Jag kikar in ibland och läser för att se hur ni har det. Själv är jag fru om tre veckor och jag hade aldrig kunnat drömma om att det är så mkt att stå inför som ett bröllop! Puh!
    Kul är det och det senaste året har jag verkligen fått tänka på annat än barnverkstad.
    Nu har jag tre veckors respit och sen kommer jag ha omgivningens ögon på mig i väntan på vad alla andra hoppas på, nämligen att jag blir gravid. Efter fyra års oskyddad sex, fyra insem och en IVF så tror jag inte riktigt det själv. Jag hoppas dock jag kan hålla humöret i schack och inte hamna djupt ner i det svarta hål som den ofrivilliga barnlösheten lätt tar ner en i.
    Hoppas ni alla har det bra!
    Kram CAH

• Cahela

Tack Xena!
    Två gånger är dubbelglädje!!Flört
    Kul att det går så bra för i adoptionen!
    Jag tycker ni har valt en jättebra väg i livet.
    Kram Cah

• Cahela

Xena: oj, 23 månader kvar! Men hellre det och veta än att fortsätta leva i ovisshet.
    Jag och A har aldrig pratat om adoption. Jag och X-et stod i adoptionskö men nu är den köplatsen borta. Jag tror inte att jag och A kommer att hamna i diskussion om adoption.
    Han har ju ett barn så han är inte barnlös utan det är jag som är det och kommer kanske att förbli det om vi inte ett mirakel händer och vi blir gravida.
    Jag börjar faktiskt sedan några månader tillbaka "vänja" mig vid att kanske aldrig få egna barn. Jag vet heller inte hur mkt jag vill utsätta vårt förhållande för. Han har ett barn som han måste orka vara pigg och glad för och eftersom jag vet vad den elaka barnlösheten drar in för skit i förhållandet och livet och det vete tusan om jag vill utsätta honom/oss för.

Kram och trevlig dag!

• Cahela

Hej tjejer!
    Nu är jag nygift och lycklig!
    Hade ett underbart bröllop och en fantastiskt rolig fest efteråt!
    Nu åker vi till Gotland imorgon för några dagar och njuter som man och hustru!
    Kram Cah

Svar på tråden VIHPS VII