VIHPS VII
Helt otroligt, är det redan dags för en ny tråd??? Vart tar tiden vägen?
Tack maskros, det är ordning på dig!
Helt otroligt, är det redan dags för en ny tråd??? Vart tar tiden vägen?
Tack maskros, det är ordning på dig!
Hej sessan, med mig är det bara bra, väntar otåligt på att få starta med sprutorna
Hur har det gått med terapin? Ni var i fredags oxå va? Hoppas det leder till att saker och ting blir bättre! Skönt att du blivit blondin igen, man skall ju trivas med sin hårfärg, själv så älskar jag att vara brunett & lägger blondheten på hyllan för ett tag
I eftermiddag skall jag på ett seminarium som heter "stå stadigt i en föränderlig värld" det är Mark Levengood som är talare, det skall bli intressant, hoppas han är bra?
Godmorgon!
Tjusig ny bild copy
Såg Mark Lewengood på chinateatern igår och det var mycket bra och jag skrattade så jag grät vid flera tillfällen, härligt det var även många tankvärda tankar! Bl. hur man skall städa bort allt onödigt ur sitt liv för att det bara tar energi och att det även gällde människor, människor som bara tar och tar och aldrig ger och får en att må dåligt måste bort så du är på helt rätt spår maskros
Ska på vul 11.15 och HOPPAS allt ser bra ut så jag får starta med sprutor ikväll!
Hej tickan
Kram Kram tjejer
Tack tickan, man blir så nervös att ngt skall se fel ut så det blir inställd sprutstart.... läste att du ruvar i en annan tråd, nervöst.... hoppas det går vägen den här gången!
Tickan - jag gör mitt 5:e försök så jag är veteran sprayade de första 3 gångerna men nu har jag nedreglerat mig med p-piller och det har varit mkt skönare, inga biverkningar!
När har du testdag?
Tickan - det primära skälet för p-piller istället för spray är att man vinner tid. När man sprayar så får man ju räkna fram till dag 21 i cykeln innan man startar men med p-piller kan man börja äta dom på cykeldag 1, så man tjänar 21 dagar mellan försöken och med tanke på sommaruppehållet på SH så skulle jag inte hunnit ett till försök annars. Men bonus har varit att slippa mecket med sprayningen och även biverkningarna även om dom inte varit jättebesvärliga! Som svårstimulerad så borde du def vara intressant för den behandlingen tycker jag MEN nu kommer du ju inte behöva det eftersom det är din tur att plussa nu Nä fy det var länge sen man hade lust att tjuvtesta.. nu vill man vara lyckligt ovetande så länge som möjligt....
Dom heter Neovletta och dom består av 21 piller så man äter dom 21 pillrena eller i mitt fall för att kliniken ville tajma in min sprutstart så fick jag äta 19 piller!
Nu skall jag i möte sen iväg på vul, ses sen
Halloj nu är jag tillbaka och det blir sprutstart ikväll jag startar med menopur ikväll och puregon imorgon, detta skall bli spännande skall dessutom höja dosen rejält nu skall jag köra hela 225 ie
Maskros du är så superduktig med ditt hus och trädgård så orsingen har en dotter? hur gammal är hon och när jag ändå frågar hur gammal är han? eller hur ung?
Maskros - jag håller med våren är en härlig tid då man får pyssla utomhus
Ja jag hoppas så att det blir 5:e gången gillt för oss, har aldrig varit i bättre form psykiskt eller fysiskt som jag är nu iallafall så det är ju alltid något