• Anonym

Bisexuell

Jag undrar om det är någon mer blivande eller någon annan mamma som är bs här inne?
    Jag är det och jag srr inget hinder i det..jag var mest nyfiken!
    Jag är gift med världens underbaraste man och vi ska ha ett barn i oktober.. men man kan inte rå för att tjejer också är underbara! *ler*
    Jag visste inte under vilken rubrik jag skulle välja men..

Svara gärna! :)

• Svar på tråden Bisexuell
  • Good News

Morrissey,

"blir oxå rätt provocerad av speciellt killar som tycker det är häftigt med två tjejer men som blir äcklade av tanken på två killar"

Det är väl inte konstigt!!!
    Nu tycker jag inte två tjejer är så kul men blir absolut äcklad av att se två killar. Som kille kan man ju tycka tjejerna är snygga och fantisera om att hoppa in och vara med. Det är ju helt otänkbart med killarna om man är hetro. Är det konstigt???

• cariny

det är konstigt på ett sätt.
    jag som tjej skulle ju aldrig vilja hoppa in mellan två killar som har sex.
    ännu en sån där fånig mansgrej att inbilla sig. att tjejerna av någon anledning skulle vilja ha en kille där.
    det finns ju inte en enda tjej som går och hyr en bögporrfilm, däremot kollar många killar på lesbisk porr. det är löjligt i min mening. eller pinsamt.

• Kurran2004

Jag är bs.. Är sambo med världens gosate kille.. Väntar vårat första barn i Juli.. :)

• v i r r a

lite OT kanske men... cariny - klart det finns tjejer som hyr bögporrfilmer!!

• Anonym

Tänkte höra lite. Det verkar som de flesta bisexuella ändå dras _mest_ åt det motsatta könet. Är det ingen som är tvärtom?

"Självklart" har jag också varit med fler killar än tjejer eftersom jag inte kom fram till att jag är bisexuell förrän för 3-4 år sedan men nu tror jag att jag oftare faller för tjejer än för killar, och det verkar vara rätt ovanligt.

• Erica27

Det är ju hur häftigt som helst att se två killar leka

• cariny

Okej. Klart det finns tjejer som gillar bögporr. MEN, tror inte alls att det är lika vanligt.

• cariny

Okej. Klart det finns tjejer som gillar bögporr. MEN, tror inte alls att det är lika vanligt.

• ROKA

gillar inte de flesta tjejer(som inte är homo/bi) bögporr bättre än lesbisk porr, om de nu gillar nåt av dem förstås?

Vad skulle de annars få ut av det hela överhuvudtaget?

• Anonym

Mina vänner och jag -Alla straighta förutom jag- har pratat mycket om det där med porr och kommit fram till att alla vi tänder mest eller bara på när det är lesbisk porr.

Svar på tråden Bisexuell