Bisexuell
HEJ! Jag är en stolt bisexuell blivande mamma. Är sambo och förlovad med en snoppfilur men har haft både förhållanden och sex med tjejer!
HEJ! Jag är en stolt bisexuell blivande mamma. Är sambo och förlovad med en snoppfilur men har haft både förhållanden och sex med tjejer!
Förresten... Måste lägga till:
Jag skulle aldrig kunna vara med en annan kvinna/man när jag har ett förhållande. Bara för att man är bi ska man ju inte ha otrohetsprivilegier.
Om min sambo tyckte det var okej att jag var med andra kvinnor skulle jag tycka att han var dum i huvudet.
Folk verkar ha en sjuk uppfattning vad gäller bisexualitet, att man skulle gilla typ gruppsex eller öppna förhållanden särskilt mycket pga bisexualitet!
Jag är en vanlig människa, som älskar en i taget.
Men för fan. Bi eller bisexuell. Samma sak.
Bisexuell bör man inte kalla sig om man bara är experimentell inom sex.
Bisexualitet är en SEXUELL LÄGGNING, vilket betyder att man attraheras OCH förälskar sig i personer av båda könen.
Alla som kallar sig "bi" för att de gillar tjejsex eller trekanter bör tänka om. Ni förstör för oss bisexuella anser jag.
Och med det menar jag inte att det är fel att experimentera, MEN att det inte är samma sak som att vara en bisexuell person.
Det är väldigt MODERNT att kalla sig för bi. Men det förändrar inte det fakta att endast ca 5-7% av befolkningen är homo/bi. PÅ RIKTIGT.
Det som förstörs är ryktet för oss som vill ses som vanliga människor. Vi som inte vill ses som experimentella gruppsexfetischister som inte kan vara trogna våra partners.
Bisexualitet är en läggning och inte en sexuell böjelse för att prova på.
ett sätt är ju alltid internet. ragga i området där du bor på andra som är bi/homo... stäm träff och se hur det funkar. finns ju mängder av dejtingsidor på nätet!
SC o EP:
Mycket bra skrivet.
Jag tror helt enkelt att de som är bisexuella och trygga i sin sexuella identitet inte behöver flera sexpartners.
Det ligger en sanning i att om man älskar någon så vill man inte ha andra.
Tycker det är tråkigt att vissa målar upp en bild av oss bisexuella som några monogamt försvagade sexuella allätare.
Själv är jag bisexuell och vill INTE att det ska förknippas med trekanter, gruppsex och otrohet.
Vilket är den uppfattning folk får om man som experimentell eller otrogen person går och beskyller bisexualitet för såna saker.
det är konstigt på ett sätt.
jag som tjej skulle ju aldrig vilja hoppa in mellan två killar som har sex.
ännu en sån där fånig mansgrej att inbilla sig. att tjejerna av någon anledning skulle vilja ha en kille där.
det finns ju inte en enda tjej som går och hyr en bögporrfilm, däremot kollar många killar på lesbisk porr. det är löjligt i min mening. eller pinsamt.
Okej. Klart det finns tjejer som gillar bögporr. MEN, tror inte alls att det är lika vanligt.
Okej. Klart det finns tjejer som gillar bögporr. MEN, tror inte alls att det är lika vanligt.
Kan bero på att killar ser så roliga ut nakna. haha
Tycker fortfarande att gruppsex inte har med bisexualitet att göra. Alls.
/Ej monogamt försvagad bs