• Anonym

Bisexuell

Jag undrar om det är någon mer blivande eller någon annan mamma som är bs här inne?
    Jag är det och jag srr inget hinder i det..jag var mest nyfiken!
    Jag är gift med världens underbaraste man och vi ska ha ett barn i oktober.. men man kan inte rå för att tjejer också är underbara! *ler*
    Jag visste inte under vilken rubrik jag skulle välja men..

Svara gärna! :)

• Svar på tråden Bisexuell
  • Anonym

Kan jag svara att jag vet inte? Ibland tror jag att jag är det. De flesta tjejer känner jag ingeting inför men så ibland kan det komma någon som är lite mer intressant så att säga. Jag har aldrig haft någon relation med en kvinna så därför känner jag att jag inte vet hur det ligger till. När det väl kommer till kritan så kanske jag inte vill? Jag brukar (brukade) falla för killar mest (kvinnor tillät jag mig nog inte att ens tänka tanken på att falla för). Kan man ha mer % mot killar men ändå har lite till kvinnor?

• NikeLola

Oki... Alltid kul å höra...
    Man känner sej ensam...på just denna sidan.
    jag är med på qx och där är ju alla mer eller mindre.

• Anonym

Jag är också bisexuell och ser inget hinder med det! Jag är bara glad att den jag valde att skaffa barn med är av motsatt kön för annars hade det ju varit så orättvist svårt med fördomar, befruktning osv. Jag tänkte på det där mycket innan jag träffade min man och vi bestämde oss för att skaffa barn, liksom hur ska allt bli om jag träffar den som jag vill vara i resten av mitt liv med är en tjej. All credit till alla homo och bi som liksom får ta upp ytterligare en kamp när barn kommer in i bilden!
    Sen tror jag inte alls att du och jag är ensamma om att vara bi på den här sidan, bara att det här är ett forum som handlar om graviditet, inte om att vara bi, gilla att resa, älskar motorcyklar eller att vara frimärkssamlare. Här är liksom gravidieten i fokus och på QX är det den sexuella läggningen som är gemensam nämnare. Ha det bäst!

• Anonym

Här är en till!! Fast totalt oerfaren...en drömmare som trodde det skulle "gå över" när man fick barn! Icke!
    Vet egentligen inte riktigt vad jag är...blir attraherad av kvinnor och fantiserar ofta! Skulle verkligen vilja träffa någon, men törs jag..? Tänk om jag känner att "Oj! Det här är ju så RÄTT!!"
    Tänk om jag levt i en lögn..?
    Att ta steget från dröm till verklighet lockar men skrämmer..!
    Är också med på QX! (Cosmoskatten)

• Anonym

Jag är oxå bs.D fanns ju tydligen några stycken här..men inte så många,än iaf!!

• Liten

Jag är bi, och blivande mamma (bf 23/6).

Blir lite full i skratt av den här tråden, tänk vad roligt det skulle vara om någon gick och startade en tråd som hette "heterosexuell" och sen skrev: "Jag undrar om det är någon mer blivande eller någon annan mamma som är hs här inne? Jag är det och jag ser inget hinder i det..jag var mest nyfiken!"

Haha!

(obs, inget påhopp mot ts, bara en tanke som ploppade upp i mitt uttråkade huvud. Jag ber om ursäkt om det uppfattas som stötande)

Men får jag fråga en sak? Varför är ni anonyma?
    Skäms ni över eran läggning eller vill ni bara inte att folk ska veta? Eller tycker ni helt enkelt att det är eran ensak? *nyfiken*

• Venus

Här är en till som är BS...
    Jag lever idag med en man, och har 2 underbara barn...
    Har tidigare levt med kvinnor, senast var när jag var gravid med dottern...

För mig är det att bli kär i en person, inte ett kön...
    Så om jag någon gång under barnens uppväxt/mitt liv kommer att träffa en kvinna och betsämma mig för att leva med henne så tror jag inte mina barn kommer säga något... Jag kommer uppfostra dem efter att man blir kär i en person, inte ett kön... Att man naturligt faller för det ena är enligt mig inget konstigt, biologiskt är det ju riktigt för reproduktionen...
    Men för mig är det inte heller onaturligt att bli kär i en person av samma kön...

• pixpix

Jag är BS *räcker upp handen*

• NikeLola

Va kul att ändå så många svarade på denna länken

• Heavenly

hej hopp!

Är oxå bi! Lever med en man som absolut accepterar mig som jag är..tycker det bara e trevligt..*skrattar*

Kvinnor är ju så mkt vackrare än män....*suckar romantiskt*

Svar på tråden Bisexuell