• Anonym

Bisexuell

Jag undrar om det är någon mer blivande eller någon annan mamma som är bs här inne?
    Jag är det och jag srr inget hinder i det..jag var mest nyfiken!
    Jag är gift med världens underbaraste man och vi ska ha ett barn i oktober.. men man kan inte rå för att tjejer också är underbara! *ler*
    Jag visste inte under vilken rubrik jag skulle välja men..

Svara gärna! :)

• Svar på tråden Bisexuell
  • Adelisa

Tror det finns lite i alla hihi.

Men jag älskar min sambo.

Har aldrig någonsin haft känslor för en tjej. Men tända på dem det kan ja som Erica27 sa.. dubbelt utbud hihi

• amraimer

Wyrm:
    Lucky you!
    Jag är så AVUNDSJUK!

• amraimer

Oj, hann posta innan jag blev klar;
    Jag är inte bi, men det låter ju helt jklart som en fullpoängare! Önskar att jag kunde känna så!

• Anonym

Jag vet inte om jag är bi.. men jag fantiserar ibland om att vara med en tjej.. det gör mig riktigt tänd. Fast jag vet inte om jag skulle våga ta steget fullt ut och pröva. Och jag vet inte hur min man skulle ställa sig till det.. jag ångrar lite att jag inte prövade innan vi gifte oss.. Nu kanske jag aldrig får chansen..

• Anonym

jag är oxå det...tror jag jo jag är det. trodde nog det skulle gå över men nee d gjorde det inte. lever m en man och har barn...

• Anonym

Jag ångrar ibland också att jag inte prövat innan vi gifte oss, jag och min man.

De senaste dagarna har jag tänkt jättemycket på det, känner att det nog är så att jag attraheras även av kvinnor.

Men jag vill ju inte lämna min man...

Om någon kvinna som jag attraherades av skulle börja kyssa mig, skulle jag nog ha svårt att stå emot...

• Anonym

till anonym 2920718:

tror du din man skulle ha något emot att du var med en annan kvinna, för att pröva på? jag vet inte hur min man skulle ställa sig till det.. törs inte ta upp det. är rädd att han skulle känna sig otillräcklig..

• Erica27

Alla tjejer som är nyfikna, men lite oroliga för vad era män/pojkvänner skulle säga:

Att vara med en tjej är en helt annan sak än med en kille. Jag lovar. Det är inte bättre, inte sämre, men helt annorlunda. En tjej kan ge en tjej något som en kille inte kan. Därför, borde alla få testa

Och vänd på resonemanget, nu nyfikna.

Hur skulle ni reagera på om er man/pojkvän ville testa att vara med en annan man/pojkvän?

Svar på tråden Bisexuell