• Anonym

Bisexuell

Jag undrar om det är någon mer blivande eller någon annan mamma som är bs här inne?
    Jag är det och jag srr inget hinder i det..jag var mest nyfiken!
    Jag är gift med världens underbaraste man och vi ska ha ett barn i oktober.. men man kan inte rå för att tjejer också är underbara! *ler*
    Jag visste inte under vilken rubrik jag skulle välja men..

Svara gärna! :)

• Svar på tråden Bisexuell
  • Anonym

Här har ni en till! Har sett ett par snyggingar som jag skulle vilja se lite mer av bara i denna tåden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nämner inga namn men....mumms Hihih Nästan så jag blir lite Woow

• cariny

HEJ! Jag är en stolt bisexuell blivande mamma. Är sambo och förlovad med en snoppfilur men har haft både förhållanden och sex med tjejer!

• cariny

Förresten... Måste lägga till:

Jag skulle aldrig kunna vara med en annan kvinna/man när jag har ett förhållande. Bara för att man är bi ska man ju inte ha otrohetsprivilegier.
    Om min sambo tyckte det var okej att jag var med andra kvinnor skulle jag tycka att han var dum i huvudet.

Folk verkar ha en sjuk uppfattning vad gäller bisexualitet, att man skulle gilla typ gruppsex eller öppna förhållanden särskilt mycket pga bisexualitet!

Jag är en vanlig människa, som älskar en i taget.

• Bissen

*räcker upp en hand* Ännu en stolt o öppen bisexuell mamma o har världens underbaraste man som stöttar/respekterar min läggning, han visste det innan vi blev ett par så det var ingen hemlighet...

.. Nu var det tyvärr ett tag sen jag var med en tjej men hur hitta henne med ett stort H när man aldrig är ute på krogen numera?!?!? tom mannen småtjatar så han får "lugn i ro" (jag har större sexbehov än han *S*)

Finns åxå på qx...

• Pyret82

Drömmer är väl klart att man gör ibland? ;)
    Seriöst: en tjejkropp kan vara minst lika sexig att se på som en killes... Men jag har aldrig prövat "in real life"....

• Delfinen85

Här har ni en till bisexuell blivande mamma.... Har aldrig haft något förhållande med en tjej, men haft sex med tjejer, men jag skulle aldrig klara mig utan det manliga könet *hehe*

• Anonym

här är en till gravid med mitt tredje barn med en helt underbar man.Haft tidigare ett kort förhållande med en kvinna! älskar kvinnor och män;)

Svar på tråden Bisexuell