• Anonym

Bisexuell

Jag undrar om det är någon mer blivande eller någon annan mamma som är bs här inne?
    Jag är det och jag srr inget hinder i det..jag var mest nyfiken!
    Jag är gift med världens underbaraste man och vi ska ha ett barn i oktober.. men man kan inte rå för att tjejer också är underbara! *ler*
    Jag visste inte under vilken rubrik jag skulle välja men..

Svara gärna! :)

• Svar på tråden Bisexuell
  • TypeONegative

jag börjar undra om jag tänker lite galet men jag hade inte tyckte det var nått särskilt alls om min sambo ville testa kille, kanske mer spännande.
    Fast han tycker ju inte så, ingen annan får ha mig.
    Lite ironiskt av alla killar (som man ju hört) som säger sig drömma om att se sin tjej med en annan tjej eller veta att hon är det så blir jag förälskad i killen som inte skulle gilla det.
    Livet får inte vara enkelt

• MissOsbourne

Jo jag är mamma och bi=)

• Tinna66

Jo, visst drömmer man..!

• Shameless

NikeLola - lyllo henne på sidan om

• Anonym

Jag med! Tyvärr fegar jag och är anonym för jag känner för många härinne som inte vet det. Jag skäms inte för att jag är bi men som någon annan sa -Jag har en förhållande med en man och då känns det inte aktuellt att outa mig-

Lamia undrade varför killar tycker det är okej om deras tjej är med en annan tjej. Jag tror det är för att de inte kan jämföra sig - känna sig underlägsna någon av ett annat kön på samma sätt som om det vore ngn av samma kön. Tror inte dom tycker att kärlek mellan 2 tjejer inte är på riktigt.

NikeLola - Det roliga är att jag var in på din sida förut och tänkte -Fan vad snygg hon var- Hade ingen aning då om att du var bi.

• Anonym

Tinna666 -Har du varit med ngn tjej ngn gång? Är du singel lr har en förstående pojkvän så go for it! Tråkigt att bara drömma om ngt så trevligt

• Anonym

MIn sambo är bi och jag måste säga att hittills har jag känt mig väldigt sårad och osäker på att han vill ha min tillåtelse att vara med män. han bedyrar ju att han älskar mig och det tvivlar jag inte på, men är rädd att sex kan leda till mer, eftersom jag själv har svårt att tänka mig sex utan känslor... Mina egna erfarenheter av det egna könet sträcker sig till hångel, i min sambos sällskap dessutom... Kan tänka mig att prova mer men känner inget behov av det just nu. Nu när vi ska skaffa barn känns det extra onödigt att "riskera" något...

• Tinna66

Anonym!
    Nepp, aldrig! Och min man vet ju inget om hur jag tänker...lite knivigt! Att gå från dröm till handling skrämmer och lockar!
    Men vem vet om tillfället skulle dyka upp..!

Ojoj..

• blip

jag är i lag med världens bästa kille med dras också till tjejer...

har dock bara varit kär i en tjej EN gång,
    jag tror att jag har högre krav på tjejer än på killar,
    av nån anledning...

jag håller mig på fantasi-stadiet...

det duger för mig...

har ju hittat min livskamrat och känner inget
    behov av att träffa tjejer bara för att jag dras till dom...

blir så trött på folk som tror att bi och homosexualitet gör
    att man är översexuell på nåt sätt...

det är ju bara att man kan bli kär i båda könen...

är man däremot bara sexuellt intresserad av båda könen så
    kallar jag det exprimentuellt sexuell...

Svar på tråden Bisexuell