• Anonym

Bisexuell

Jag undrar om det är någon mer blivande eller någon annan mamma som är bs här inne?
    Jag är det och jag srr inget hinder i det..jag var mest nyfiken!
    Jag är gift med världens underbaraste man och vi ska ha ett barn i oktober.. men man kan inte rå för att tjejer också är underbara! *ler*
    Jag visste inte under vilken rubrik jag skulle välja men..

Svara gärna! :)

• Svar på tråden Bisexuell
  • Fru Andersson

Tänker och drömmer gör nog många men kanske inte vågar erkänna det.... Själv har jag aldrig testat men hade jag varit singel så hade jag säkert gjort det!

**Ha det gott allesammans**

• mussukka

Vilket himla tjat det blev om vad man ska kalla sig.Jag tar tillbax det jag skrev för d blev så tråkigt..jag är JAG och så är det!!

Jag får känslor för en person och tänker inte mycket på om det är en kille eller tjej.

Jag tycker att killar och tjejer är väääldigt olika,kvinnor är vackra och det kan jag inte säga om män.Kvinnokroppen är vacker och det tycker jag inte männens är..dom är oxå fina men på olika sätt,svårt att förklara.

När det kommer till det fysiska så har båda det jag vill ha,för viktigast är ju trots allt vad man känner för varandra,då "får man till det"lixom

• Anonym

Anonym 3034735:
    Trisexuell? ;)

Själv är jag en stolt men hemlig humla... orkar inte gå in på varför...
    Jag är gift (med en man) och monogam. På samma sätt som man spanar in snygga killar så spanar jag in snygga tjejer. Känner jag mig extra pilsk så kan jag fantisera lite, och då om endera kön. Har hånglat med en tjej, resten har varit relationer med killar, men har varit kär i tjejer (innan jag träffade min man). Definierar mig helt enkelt som bi, men vill inte att folk ska veta, är trött på att folk tror att man är bigam, eller endast trendig.

• cariny

Det som förstörs är ryktet för oss som vill ses som vanliga människor. Vi som inte vill ses som experimentella gruppsexfetischister som inte kan vara trogna våra partners.
    Bisexualitet är en läggning och inte en sexuell böjelse för att prova på.

• FinaCina

Det är inte könet man förälskar sig i utan personen bakom. Jag älskar män men attraheras även av kvinnor. Bi eller hetero är ointressant för mig. Bara fack för att kunna placera folk...

Idag är jag gift men under perioder jag levt som singel har jag älskat (med) både män o kvinnor. Känner mig "rik" som fått uppleva det!

• Anonym

Blir lite avis..! Villvillvill!!! Men hur..?

c

• Sambon

Böjelse eller inte, sexualiteten har vi ju i grunden för att kunna skaffa barn, övrigt bör väl ändå ses som tex nöje, expriment osv?

• Anonym

Hur träffa nån som tycker lika..? Det syns ju liksom inte utanpå, precis! Vill inte riskara att göra bort mej..!

• FinaCina

anonym 3098447:
    Om du träffar någon du "tänder" på eller får känslor för så kan jag bara tipsa dig om att vara uppriktig med det!
    De flesta blir nog smickrade även om känslan inte är besvarad...

Vill inte lämna ut vare sig mig själv eller människor i min närhet så därför kan jag inte säga mer men som sagt... jag tror inte någon tar illa upp. Tvärtom!

Svar på tråden Bisexuell