• Anonym

Bisexuell

Jag undrar om det är någon mer blivande eller någon annan mamma som är bs här inne?
    Jag är det och jag srr inget hinder i det..jag var mest nyfiken!
    Jag är gift med världens underbaraste man och vi ska ha ett barn i oktober.. men man kan inte rå för att tjejer också är underbara! *ler*
    Jag visste inte under vilken rubrik jag skulle välja men..

Svara gärna! :)

• Svar på tråden Bisexuell
  • Anonym

Tycker det e löjligt ,,vad e det för fel att var bi jag är det och jag ser inget fel i det jag har två barn samt har bf i morgon,,,,jag har inte heller någon imot gay heller varför skulle jag jag accepterar dom o respekterar dom som vilka människor som helst fast alla har vi olika åsikter bara man tänker på hur man använder dom kramar i från mig;;;;;

• Gladan

Hej svejs
    Här finns en BS-tjej,som bor tillsammans med världens underbarste kille.
    Har aldrig haft förhållande med tjejer,utan bara sex.
    min sambo vet om min läggning och tycker det e lite upphetsande.
    kram kram från mig

• SC o EP

En fråga till er som är bisexuella:

Många säger att "jag blir kär i en person och inte i ett kön" (eller liknande). Då får jag inte ihop hur man, om man nu är tillsammans med en man, har kvinnor vid sidan om. Alltså är man tillsammans med en man så är man väl KÄR i den mannen och nöjer sig med det och har inte behov av ngn annan vare sig man eller kvinna. Känner man behov av en annan kvinna så är det ju i allra högsta grad könet man är ute efter.

Förstår ni hur jag menar?

• Full av förhoppning

Har man någon vid sidan om oavsett kön så är man otrogen.

Då har det inget med ens sexuella läggning att göra utan då skulle man lika gärna kunna vara bigamist eller polygam.... Man blir kär i EN åt gången och älskar man någon så är man trogen....

• Anonym

Hm, fast måste tillägga att otrohet är upp till det enskilda paret att definiera... Om vissa par tycker att det är OK att ha sex med andra så får det stå för dem, men det gör dem vare sig mer eller mindre bisexuella...
    bara ite mer bigama än jag själv

monogam bisexuell

• cariny

SC o EP:

Mycket bra skrivet.
    Jag tror helt enkelt att de som är bisexuella och trygga i sin sexuella identitet inte behöver flera sexpartners.
    Det ligger en sanning i att om man älskar någon så vill man inte ha andra.
    Tycker det är tråkigt att vissa målar upp en bild av oss bisexuella som några monogamt försvagade sexuella allätare.

Själv är jag bisexuell och vill INTE att det ska förknippas med trekanter, gruppsex och otrohet.
    Vilket är den uppfattning folk får om man som experimentell eller otrogen person går och beskyller bisexualitet för såna saker.

• Morrissey

är bs..
    har haft fler killar än tjejer dock...
    o är blivande tvåbarnsmamma o tillsammans med världens underbaraste kille.
    diskuterar aldrig min läggning för den är oviktig..

blir oxå rätt provocerad av speciellt killar som tycker det är häftigt med två tjejer men som blir äcklade av tanken på två killar
    det är nog en stor orsak varför jag inte säger nått för att slippa idiotiska kommentarer

huvudsaken är ju att jag vet vad jag gillar

men om mina barn frågar kommer jag vara helt öppen i den grad så att dom förstår för att dom ska veta att det är helt oki

• Morrissey

många tror ju även inte att tjejsex skulle kunna va lika skönt som att ha sex med en kille eftersom en tjej inte har kuk...
    men det e ju inte killens kuk som gör det skönt..det e ju penetreringen o att känna sig upphetsad o tänd av personen ifråga...

så man behöver inte ha en kille med för att det ska vara kanon

sorry boys

Svar på tråden Bisexuell