• Anonym

Bisexuell

Jag undrar om det är någon mer blivande eller någon annan mamma som är bs här inne?
    Jag är det och jag srr inget hinder i det..jag var mest nyfiken!
    Jag är gift med världens underbaraste man och vi ska ha ett barn i oktober.. men man kan inte rå för att tjejer också är underbara! *ler*
    Jag visste inte under vilken rubrik jag skulle välja men..

Svara gärna! :)

• Svar på tråden Bisexuell
  • Anonym

Alla verkar det som men 90% -Inklusive jag- är för feg för att vara oanonym

• Anonym

Hej tjejer....

verkligen kul tråd tycker jag....väldigt många som är bi här inne inkl mig själv...väljer dock att vara anonym för att jag känner många här inne och dom har inget med mitt sexliv att göra.

Till alla er som träffar tjejer vid sidan om, varför pratar ni inte med er respektive och gör det tillsammans istället.

När jag träffade min man så berättede jag för honom och han blev jätte glad....för det var ju en av hans drömmar att få ha sex med två tjejer.

så jag tycker att ni borde berätta jag lovar hade ni ett tråkigt sexliv innan kommer detta verkligen få fart på det igen.

jag har ju dock aldrig haft ett förhållande med någon tjej, tycker bara att tjejer är otroligt sexiga.... ( man kanske skulle bli medlem på QX verkar ju som många hänger där....istället för BC...hihihi)

massor med kramizzar

• Malhin

Min dåvarande sambo som jag var otrogen mot med en tjej visste att jag var Bi men jag sa inte att jag träffa någon anna.... Har var rätt våltsam av sig så jag vågade inte... Ville göra slut sååå många gånger men vågade inte.... har slog mig några gånger....

Förra året i april så träffade jag min nuvarande sambo och vi träffades i smyg.....efter 3 veckor så lyckades jag äntligen göra slut....och ingen blev gladare än jag....

• Anonym

Å mitt QX-nick är cosmoskatten!

• Anonym

jag är med bs.har en super fin sambo some kille,och en underbar dotter.men för det kan man ju tycka att tjejer är vackra eller hur?*ler*

• Malhin

klart man kan...har oxå en sambo ( kille ) och en dotter men tycker allafall tjejer e fina......

Svar på tråden Bisexuell