• Anonym

Bisexuell

Jag undrar om det är någon mer blivande eller någon annan mamma som är bs här inne?
    Jag är det och jag srr inget hinder i det..jag var mest nyfiken!
    Jag är gift med världens underbaraste man och vi ska ha ett barn i oktober.. men man kan inte rå för att tjejer också är underbara! *ler*
    Jag visste inte under vilken rubrik jag skulle välja men..

Svara gärna! :)

• Svar på tråden Bisexuell
  • Gladan

Hej på er...
    Här finns ännu en härlig,gravid 2 barnsmamma som är bisexuell.Har aldrig haft förhållande med någon tjej,men har haft sex med tjejer,och jag tänder fruktansvärt mycket på det .Jag instämmer med ovan..älskar både kvinnor och män.

• Kristall Kristall

Jag är bi.
    Jag blir kär i människor och dess personligheter, inte i deras kön.

• Anonym

Jag har blivit hemligt förälskad i även tjejjer så länge jag kan minnas, men jag har förträngt känslorna eftersom det känts som något förbjudet!
    Det är jobbigt att tränga undan något som man verkligen drömmer om att få uppleva! Är gift nu och har tre barn, och jag har liksom trott att det ska gå över, men icke!
    Hur 17 gör man?? Jag är på tok för feg för att ta något eget initiativ och önskar att det bara kunde poppa upp någon som förför mej sådär utan förvarning, samtidigt vill jag ju inte äventyra mitt äktenskap! Oj, oj...knivigt!
    Vill ju veta! Men är det verkligen ok att träffa någon bara sådär..? Tänk om jag faller pladask?? Hjälp!
    Hänger på QX och hoppas på ödet!

Puh! Nu kom jag ihåg att kryssa i anonymrutan iallafall! Hihi!

/Cosmoskatten

• Malhin

Jag är en bisexuell mamma som nu lever tillsammans med min underbara fästman, våran dotter och hans son....

Jag har haft förhållanden & sex med tjejer....

• Anonym

Ja, jag har haft sex med tjejer men inget förhållande..
    Däremot har jag en tjej som jag träffar ibland.. inte bara som sex utan som vänskap med..men vi tycker om varandra mycket.
    Men hon lever också ihop med en kille och både han och min accepterar det så...det känns väldigt bra! :)

• Malhin

okej......i mitt förra förhållande så träffade jag en tjej en del....men han visste inget om de...
    Jag kände mig som en fånge i mitt förhållande och inte älskad...

• Anonym

Ja, det ultimata vore ju att träffa en tjej i samma situation, liksom!

/Cosmos

• NikeLola

mm..det känns jättebra!

men du Cosmos... vdet var dej jag skrv till på qx ;)
    eller du till mej kanske *s*
    minns inte :)

Svar på tråden Bisexuell