• Anonym

Bisexuell

Jag undrar om det är någon mer blivande eller någon annan mamma som är bs här inne?
    Jag är det och jag srr inget hinder i det..jag var mest nyfiken!
    Jag är gift med världens underbaraste man och vi ska ha ett barn i oktober.. men man kan inte rå för att tjejer också är underbara! *ler*
    Jag visste inte under vilken rubrik jag skulle välja men..

Svara gärna! :)

• Svar på tråden Bisexuell
  • Anonym

jag sörjer en bit att jag aldrig haft ett förhållande med sexuell relation till en tjej. särskilt En tjej.
    Jag önskar jag hade haft det för nu när jag inte haft det och lever i en relation till en man så kan jag ju aldrig veta om gräset är grönare med en tjej.
    Jag kommer ju alltid att undra på något vis.
    Känner sorg, undrar om man inte kan känna kärlek till fler än en.
    vill inte vara otrogen och att vara med en tjej är lika mycket otrohet som om det var en annan kille. Tycker min kille så då är det så. Fast hade han inte sett det så hade jag velat få "testa" att vara med en tjej. (testa låter så dumt, som att testa en bil, man testar ju inte människor, ja ni förstår).
    fast man vet aldrig, kanske kommer det en Hon en gång igen och då kanske det är Hon. jag måste följa mitt hjärta väl? Men jag vill inte. Jag vill ha min kille. Men jag önskar jag visste vad jag "väljer" bort, det skulle nog vara en mindre sorg då eller så skulle jag inte välja bort?

(det här är så personligt så jag hoppas ni förstår min anonymitet)

• Anonym

Till alla ni som verkar veta när man är bisexuell......

Jag har haft sexuella träffar med tjejer under många år tillsammans med kille.....då jag tänder på den sexuella biten mellan tjejer.....men ändå saknar vad en kille kan ge mig.......har jag ju funnit att jag får ut det ultimata genom en 3kant......

Anser själv att jag kommit för bi expriment stadiet.

KAN NÅGON SVARA MIG: vad min sexuella läggning är....??????????

Att vara hetrosexuell = att vara med ett motsatt kön, det är vi väl alla överrens om.....eller......

Hetrosexuell står INTE för att man bara vid enstaka tillfällen ha sex med samma kön!!!!!

Exprimentera innebär att prova sig fram en eller två ggr, men inte att göra något till "vana" som för mig själv innbär någon gång per år.....

Jag lär få mycket skit för detta inlägget......men jag skulle gärna vilja reda ut begreppen.....

Så ni nu som är Bisexuella, kan ni förklara för mig vad jag är då jag inte anser mig vara Straight/hetrosexuell.

• Ingunn

Det är inte viktigt hur andra definerar dig, det viktiga är hur du definerar dig själv. Att ha en bi-homo-hetero identitet är så mycket mera än sexet, och det vet bara du själv.

• Anonym

För mig är du straight med en fetish, ungefär!

• Lene1

Det är väl ingen som kan säga vad för läggning man har? Det vet man väl bäst själv. Har man sex med någon av samma kön så har man väl en annan läggning. Vrför måste man kunna bli kär i en av samma kön för att kalla sig bi? Det fattar inte jag. Det är väl många som har sex med person av motsatta könet och som man vet att man aldrig skulle kunna bli kär. Är man mindre hetero för det? Jag tror att man är bäst "expert" på sin egen läggning.

• Anonym

Cariny: Vad är det som förstörs?

• Anonym

Men sexuell läggning hänger väl just på vilka man blir _kär_ i.

Som Cariny säger -Det är väldigt MODERNT att kalla sig för bi- Nu tycker jag folk kallar sig bisexuell bara för att de tycker ngn av samma kön är snygg. Det är ju liksom inte det det handlar om.

• Delfinen85

Håller med Cariny.... Känner såna som kallat sig för Bi som hånglar med kompisar på fyllan, och när jag berättade att jag haft sex med tjejer så sa dom fy fan vad äckligt hade ni oralsex alltså, då kan man ju knappast kalla sig Bi.... Jag har aldrig haft ett förhållande med en tjej då jag haft kille i 4,5 år... men däremot så har jag blivit kär i tjejer innan det, och som många andra Bisexuella säger, jag blir kär i personen inte i könet.....=)

• Anonym

OMG, vad då äckligt? Dom borde prova!!!!

Svar på tråden Bisexuell