• Anonym

Bisexuell

Jag undrar om det är någon mer blivande eller någon annan mamma som är bs här inne?
    Jag är det och jag srr inget hinder i det..jag var mest nyfiken!
    Jag är gift med världens underbaraste man och vi ska ha ett barn i oktober.. men man kan inte rå för att tjejer också är underbara! *ler*
    Jag visste inte under vilken rubrik jag skulle välja men..

Svara gärna! :)

• Svar på tråden Bisexuell
  • Anonym

Kan jag svara att jag vet inte? Ibland tror jag att jag är det. De flesta tjejer känner jag ingeting inför men så ibland kan det komma någon som är lite mer intressant så att säga. Jag har aldrig haft någon relation med en kvinna så därför känner jag att jag inte vet hur det ligger till. När det väl kommer till kritan så kanske jag inte vill? Jag brukar (brukade) falla för killar mest (kvinnor tillät jag mig nog inte att ens tänka tanken på att falla för). Kan man ha mer % mot killar men ändå har lite till kvinnor?

• Anonym

Jag är också bisexuell och ser inget hinder med det! Jag är bara glad att den jag valde att skaffa barn med är av motsatt kön för annars hade det ju varit så orättvist svårt med fördomar, befruktning osv. Jag tänkte på det där mycket innan jag träffade min man och vi bestämde oss för att skaffa barn, liksom hur ska allt bli om jag träffar den som jag vill vara i resten av mitt liv med är en tjej. All credit till alla homo och bi som liksom får ta upp ytterligare en kamp när barn kommer in i bilden!
    Sen tror jag inte alls att du och jag är ensamma om att vara bi på den här sidan, bara att det här är ett forum som handlar om graviditet, inte om att vara bi, gilla att resa, älskar motorcyklar eller att vara frimärkssamlare. Här är liksom gravidieten i fokus och på QX är det den sexuella läggningen som är gemensam nämnare. Ha det bäst!

• Anonym

Här är en till!! Fast totalt oerfaren...en drömmare som trodde det skulle "gå över" när man fick barn! Icke!
    Vet egentligen inte riktigt vad jag är...blir attraherad av kvinnor och fantiserar ofta! Skulle verkligen vilja träffa någon, men törs jag..? Tänk om jag känner att "Oj! Det här är ju så RÄTT!!"
    Tänk om jag levt i en lögn..?
    Att ta steget från dröm till verklighet lockar men skrämmer..!
    Är också med på QX! (Cosmoskatten)

• Anonym

Jag är oxå bs.D fanns ju tydligen några stycken här..men inte så många,än iaf!!

• Anonym

Ett problem med att vara bi är att man stundtals, då man levt länge i en relation med en man, saknar det där andra som är så underbart, ett par styva bröstvårtor på ett kvinnobröst, en våt, smörig skatt att vidröra....hm...ja ni ser, jag är visst lite frustrerad så vissa problem föreligger visst,hi,hi,hi. Fan också nu blev jag drömsk...
    Men oki, i övrigt är det väl inga problem som jag ser det. Skönt att se att vi är flera-tycker jag också!Kramiz tjejer!!!

• Anonym

oj, glömde att kryssa i anonymrutan sist!! kan man ändra efteråt..? vill gärna vara hemlig!

• Anonym

Ja, tjejer är underbara.

Jag är bisexuell men vill vara anonym då det är flera vänner här inne som inte vet det.

Jag skäms inte och det är ingen hemlighet men eftersom att jag lever med en man så känns det inte aktuellt att berätta om min läggning.

• Anonym

Tycker tjejer är snygga, gillar bröst. Blir upphetsad av tanken på två tjejer som har sex. Men om jag skulle "våga" ta steget fullt ut själv...? Vet e katten. Nå´n gång kanske. Det är bara det att jag tycker det är så f.b skönt med k--! Kan man inte få både och, samtidigt liksom?

• Anonym

Jag vet inte om jag är bi.. men jag fantiserar ibland om att vara med en tjej.. det gör mig riktigt tänd. Fast jag vet inte om jag skulle våga ta steget fullt ut och pröva. Och jag vet inte hur min man skulle ställa sig till det.. jag ångrar lite att jag inte prövade innan vi gifte oss.. Nu kanske jag aldrig får chansen..

Svar på tråden Bisexuell