• v i r r a

Bisexuell

en till här! Tror aldrig jag skulle fixa att ha någon, oavsett kön, "vid sidan om". Näe... Det är otrohet. Fast jag vet inte... märkligt svårt det där ibland att veta Om det vore så att min sambo skulle tycka att det var ok - vilket alltså varken jag eller han tycker - så skulle kanske jag tycka det var ok... eh... snurrigt? Oja! Men nej, jag skulle i dagsläget absolut inte fixa att strula runt. Jag skulle ju få dåndimpen och panik om han dejtade runt med killar! Nej, nej!!! :-O QX och samtal utan snösk med likasinnade får räcka *hehe*

• v i r r a

Lamia, tack för att bra ha uttryckt en känsla som också jag har. Eftersom jag kan bli förälskad och ha förhållanden med såväl män som kvinnor så skulle sex vid sidan av det förhållande jag har aldrig kunna bli annat än otrohet (tror jag, är bara 26 än så man vet aldrig vad man pysslar med om några år *flin*). För mig handlar det inte "bara" (och nu hoppas jag att ingen tar illa vid sig) om sex utan om just förmågan att älska på det sätt man älskar varandra i förhållanden. Så länge det inte är ok för mig att ha sex med andra män är det inte heller ok att ha det med kvinnor. Givetvis tänder jag ändå på individer ur de kön som finns men jag har valt en individ och honom vill jag vara trogen. Såväl fysiskt som psykiskt.

• v i r r a

lite OT kanske men... cariny - klart det finns tjejer som hyr bögporrfilmer!!

Svar på tråden Bisexuell