Vad är White trash för dig?
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?
Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.
Minelly, Du e en ängel! DrottGirl säger att det är Stanko som drog över mig igår, men jag känner inte igen honom - håller på å bli blind juh. Kom å plocka ut honom. Ligger här helt helförlamad på soffan - blev inga painkillers igår, snutiga tanter på akuten!Jepp, har en hel petflaska med ketchup från mackadonkan, men jag vill inte käka nåt nu, har fått kräksjukan! Har du Treo??
Ja, jag har treo. Har tre stycken kvar, så vi får dela på dem. Men hade du cigg eller, annars får jag sticka om Lidl på vägen.
Köper ett par läsglasögon på Lidl också, så kan vi testa om det hjälper dig att se någorlunda bra.
Frantic - Finaxlånen e ju skitbra ju! man måste ju lixom bara ha grejer ibland, förstår att du ska köpa det där duschmunstycket - det e sååå bra! fast köp inte det ifrån Rusta - man får bara in lugna favoriter - dkitjobbigt man somnar ju i duschen!
Frantic- HUr f-n har ni råd? Jag och Roffe betalar fortfarande av på vattesängen!
Minelly ; Har tre polska smuggel-limpor i skåpet, så det e bara att ta! Just nu kör jag med solbrillorna (du vet de där falska Chanellisarna som jag pruta' ner på Kiviks marknad ), funkar rätt ok. Tror att jag fått klamydia i ögonen. F-n ta Stanko, om han har smittat ner mig med en massa skit nu igen!
kom hit nu rå, så vi kan dela Treo!
Rosana - jag e på väg över, måste f-n ha lite energi så jag käkar lite mackisar o ketchup hos dig, ungarna e inte hemma va? pallar inte med massa skrik nu har en sån djävla pannknack, funbderar på att göra ngng bakfylledrink, har hört ngt m ägg? funkar det?
f-n måste på stan en sväng först, har fått ett presentkort på Willys och de har ngn rabatt m ta 2 betal för 1 eller så på pastapaketen från eldorado - ska jag köpa till dig m Rosana?
DrottGirl ; Ta va du hittar i skåpen, Minelly e oxå på väg med, mackisar. Pallar inte käka nåt själv nu, har spytt kaskader sen nio. Fatta hur lack jag e på granntanten! Hon har f-n ringt tjugo gånger, säger att jag ska hämta Melizza och Chestity nu! Men hallå! Jag e sjuk! Men oroa dig inte, de e inte hemma. Sa till tanten att hon kan lämna in ungarna på bagageinlämningen på Centralen, så hämtar jag ut dem när jag pallar (typ på måndag).