• Minelly

Vad är White trash för dig?

Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?

Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.

• Svar på tråden Vad är White trash för dig?
  • locco

finns väll flera namn än dessa :
    nova, noa, leo, leon, neo, love, lova, theo, teo, alvin, edvin, liam, alva, saga, tindra, alma, oliver, max, melvin, noah, malte, thea, noel, gustav, alma, tove, tova, engla, vilgot, maja, fabian, ludvig,

• WhiteTrash

Ja, om man stavar namnet Madeläään så är det 100% WT

Timotheos skrev 2007-09-05 15:35:29 följande:
    Vad ska barnet heta då för att inte vara WT?locco? Madeläään? Eva-Anna?
  • Sunshine78
    Timotheos skrev 2007-09-05 15:35:29 följande:
    Vad ska barnet heta då för att inte vara WT?locco? Madeläään? Eva-Anna?
  • Niinii
    locco skrev 2007-09-05 15:22:59 följande:
    Exempel på namn som WT -föräldrar döper sina barn till:nova, noa, leo, leon, neo, love, lova, theo, teo, alvin, edvin, liam, alva, saga, tindra, alma, oliver, max, melvin, noah, malte, thea, noel, gustav, alma, tove, tova, engla, vilgot, maja, fabian, ludvig, etc...listan kan göras lång men det rikigt skriker WT om namn som dessa
    Det där är de moderna namnen som är inne nu, inte WT...
  • Minelly
    locco skrev 2007-09-05 15:22:59 följande:
    Exempel på namn som WT -föräldrar döper sina barn till:nova, noa, leo, leon, neo, love, lova, theo, teo, alvin, edvin, liam, alva, saga, tindra, alma, oliver, max, melvin, noah, malte, thea, noel, gustav, alma, tove, tova, engla, vilgot, maja, fabian, ludvig, etc...listan kan göras lång men det rikigt skriker WT om namn som dessa
    Håller inte med om alla de namnen
  • Lycklig Mamma

Jag råkade få syn på "husvagn" på några ställen i tråden och därför undrar jag: ÄR det verkligen WT? Är det WT att ta ut sina barn i skog och natur, promenader och fiske? Vi åker på husvagnssemestrar och det är underbart att komma nära naturen.

Tror ni att folk som äger husvagn är alkoholiserade?

• DrottGirl
    Lycklig Mamma skrev 2007-09-05 23:05:27 följande:
    Jag råkade få syn på "husvagn" på några ställen i tråden och därför undrar jag: ÄR det verkligen WT? Är det WT att ta ut sina barn i skog och natur, promenader och fiske? Vi åker på husvagnssemestrar och det är underbart att komma nära naturen.Tror ni att folk som äger husvagn är alkoholiserade?
    intressant. Nu tilhör jag ju dem som har "drivit lite" m WT begreppet här inne, men jag måste nog säga att husvagn har 2 olika betydelser för mig, dels de som satsar på sin husvagns semester och spenderar en hel del pengar o tid på den dvs de som verklgign har VALT det - där är det inget WT alls! men det finns även de som alltid bor i husvagnen på samma camping varje sommar - där är det ingen natur vi pratar utan då är det fester o snabbmat  m de andra grannarna på campingen, då är det WT varning på dem och då min mor en gång i tiden arbetade på en camping lite extra medan hon egentligen var hemma m oss barn så måste jag säga att tyvärr har jag kommit i kontakt m dessa WT-campare och de e inte roliga, ungar som e vakna till 1 varje natt, föräldrar some fulla och har högjutt sex i förtältet, wct overaller som aldrig tvätts etc etc. Det här var iofs många år sen men de finns kvar än idag!
    gravid m BF 16 dec
  • jennie ellie

billiga super blonderade tjejer runt 25, låginkomsttagare.

• Minelly
    DrottGirl skrev 2007-09-06 09:17:06 följande:
    intressant. Nu tilhör jag ju dem som har "drivit lite" m WT begreppet här inne, men jag måste nog säga att husvagn har 2 olika betydelser för mig, dels de som satsar på sin husvagns semester och spenderar en hel del pengar o tid på den dvs de som verklgign har VALT det - där är det inget WT alls! men det finns även de som alltid bor i husvagnen på samma camping varje sommar - där är det ingen natur vi pratar utan då är det fester o snabbmat  m de andra grannarna på campingen, då är det WT varning på dem och då min mor en gång i tiden arbetade på en camping lite extra medan hon egentligen var hemma m oss barn så måste jag säga att tyvärr har jag kommit i kontakt m dessa WT-campare och de e inte roliga, ungar som e vakna till 1 varje natt, föräldrar some fulla och har högjutt sex i förtältet, wct overaller som aldrig tvätts etc etc. Det här var iofs många år sen men de finns kvar än idag!
    Kul att se dig tillbaka
  • Eros Light Love

WT = Mer än hälften av FL´s medlemmar.
    Bondiga, allmänt korkade osv.

Svar på tråden Vad är White trash för dig?