• Minelly

Vad är White trash för dig?

Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?

Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.

• Svar på tråden Vad är White trash för dig?
  • Petit Coeur

Ja måste me! Kan ja hänga på till sjukan me? Sån j*a ichias jöh...

• Minelly
    DrottGirl skrev 2007-08-31 17:51:18 följande:
    Men e det Palle som kör EPAN?? haha, då får vi åka gratis, han har jag vart m p hamnfesten förra året - asså det e inget o pröva eler så men killen e rätt just, han sjussar säkert gratis - jag ringer, vilka ska med nurå`???
    Som sagt, jag skall hjälpa Zizzi att flytta.
  • Rosana

DrottGirl; Vi ska med allihopa! Först till akuten med mig då rå, kanske nån annan som också vill kolla upp sig lite?När vi ändå e där? sen till Heartbeak, kan vi stoppa vid kebaben - måste käka nåt!
    Petit Coeur; Melizza får mina gamla Buffalos i höst!Hon ääälskar dem.

• DrottGirl

16? till mig sa han att han va... eller han sa typ inget, vi var på Peppes och satt m stanko, Hamdu och Kimmy och jag drack så dj-vla mkt shots blå fisken och turkis peppar - skitgott ju! och sen vet jag inte riktigt men han sa ngt om efterfest i garaget så vi var når som  hängde på, hn har köt en ny Honda - så läcker! iallafall så bjöd han mig på maskrosvin - hra ni druckit det? man blir typ helt förlamad! och det var typ då det hände typ... men jag var inte kvarr så länge ungarna var ju hemma själv så jag var ju tvungen att åka m första bussen lixom...

gravid m BF 16 dec
  • Rosana

DrottGirl; Ta på nåt tajt å glittrigt upptill! Läderremmar - grymt!
    Minelly; Så lack på dig för att du sviker oss ikväll!

• DrottGirl

buffalos - det e ju så snyggt! har precis tagi fram mina Ugg nu, snart kan man ju ha de, skitsnyggt till tighths!

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

jag e oxå skitsne på Minelly eller ja Zizzi - så typiskt henne att alltid haman ibråk m sina snubbar - blir så less! kom ni ihg när hon var m svempa?

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

Jag springer upp till Tessan och lånar hennes linne ni vet de där m texten " say hi to my twins" det e ju så sexigt - slår vad om att Ronny kommer se mig i det ikväll o bara dööö typ!

gravid m BF 16 dec
  • Rosana

DrottGirl; Ugg å tights e ba så klassikt lixom! Ska iväg nu och ladda på mitt kontantkort och låna en flaska Bailey's av Mahriitha och Benny (jag vet att de HAR! Efter Finlandskryssningen! Så hon kan inte lura mig..)

Minelly å Petit Coeur å DrottieGirlie; Ni har "made my day"! Skrattat så att jag har ännu mer ont! Ska FÖRSÖKA ta mig samman nu - och fixa middag till hungriga vargar nu...(Usch, det blir svårt!) - Men jag kommer tillbaka! tills dess - "keep up the good trashy work, girls"!

• DrottGirl
    Rosana skrev 2007-08-31 18:13:01 följande:
    DrottGirl; Ugg å tights e ba så klassikt lixom! Ska iväg nu och ladda på mitt kontantkort och låna en flaska Bailey's av Mahriitha och Benny (jag vet att de HAR! Efter Finlandskryssningen! Så hon kan inte lura mig..) Minelly å Petit Coeur å DrottieGirlie; Ni har "made my day"! Skrattat så att jag har ännu mer ont! Ska FÖRSÖKA ta mig samman nu - och fixa middag till hungriga vargar nu...(Usch, det blir svårt!) - Men jag kommer tillbaka! tills dess - "keep up the good trashy work, girls"!

samma här, suttit och fnissat för fullt och helt struntat i risken m att chefen kikat förbi

ska ta o rota i frysen nu - ngt ska man väl äta även om dottern e hos sin pappa?

på återläsande

gravid m BF 16 dec
Svar på tråden Vad är White trash för dig?