• Minelly

Vad är White trash för dig?

Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?

Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.

• Svar på tråden Vad är White trash för dig?
  • Rosana

Minelly; Fy f**n för Evert asså!! Men det e ju inte första gången, han e ju på alla å kletar å har sig! Gu va synd om Zizzi. Jag kommer att KRÄVA så j***vla mycket smärtstillande ikväll, så oroa dig inte! Kan hämta hos mig imorgon - recept asså - har inte råd att hämta ut förrän nästa vecka när jag vart på soc.

• Elsans

Rosana: Faan va schyrre!! det tycker jag fanimig att han kan unna dig, så jävla synd som det blir om dig om sjukskrivningen inte blir förlängd! vi kan dricka gredos (värsta lyx-vinjot) medans och ungarna kan få dillchips, Lheham och nhova äter nästan alltid det till middag (när de inte nöjer sig med att tugga i sig mina och gubbens cigarettfimpar). Skitbilligt och lättlagat. duger det för dina ungar? får använda tippex tills vidare, kan ju skrapa av lite glitter på dem från mediamöbeln.

• Minelly
    Rosana skrev 2007-08-31 16:52:49 följande:
    Minelly; Fy f**n för Evert asså!! Men det e ju inte första gången, han e ju på alla å kletar å har sig! Gu va synd om Zizzi. Jag kommer att KRÄVA så j***vla mycket smärtstillande ikväll, så oroa dig inte! Kan hämta hos mig imorgon - recept asså - har inte råd att hämta ut förrän nästa vecka när jag vart på soc.
    Vet, det är så j-vla synd om Zizzi. Om Evert också, han fick en ordentlig lusing av Zizzi. Därefter rök Zizzi och Sussi ihop på gården i en riktig catfight om Evert. Han blev skitnervös och hoppade in i lastbilen snabbare än kvickt. Han körde bort till ÖB och köpte ett gäng Pilsnerkorvar. Sen sov han över i lastbilen. Kommer förbi och hämtar recept imorgon, sen blir det till apoteket, fick ju underhållsstödet från Kennet idag.
  • DrottGirl

heeeeelt otroligt åkte på o ta ungen till hennes odrägliga skitstövel till pappa . men fatta har åkt kommunali typ 23 timmar eller så, e helt slut!!!! sattt fullt m äckliga ugar överallt o skrek, men vaddå hur beter de sig lixom? asså sorry, men jag har f-n inte förberett nåt, va inne på konsum o köpte groggvirke - fatta 15.90 skulle de ha för 1½ liter cola - kom igen det kan ju inte vara så svårt att göra den lixom?

hittade iaf skiiiitsnygga byxor på ÖB ni vet såna där gråa mjukisar som det står Babe på rumpan på m glittrig cerise färg, sååå snyggt! allt så inga fuskisar utan riktiga ni vet.

ä va - fn nu ringer det här oxå - hur mkt tid tror de att man har, ska ju fixa m rosa toppen

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

Rosana - när ska vi till sjukan då? kan du gå i öht eller ska jag ringa på Ratko eller Bosse? du måste vila inför kvällen för då e det feeeeest!

gravid m BF 16 dec
  • Minelly
    DrottGirl skrev 2007-08-31 17:04:48 följande:
    Rosana - när ska vi till sjukan då? kan du gå i öht eller ska jag ringa på Ratko eller Bosse? du måste vila inför kvällen för då e det feeeeest!
    Evert kanske kan hämta er med lastbilen och köra er till sjukan mot en dosa snus?
  • DrottGirl
    Petit Coeur skrev 2007-08-31 16:38:14 följande:
    Åsa: Annars kan man typ göra sin egen franska manikyr med typ tippex jöh... *S*
    men guuud, va smaaaart! asså det måste ju bli skit snyggt ju! kan du göra på mig med men vi sak nog var på balkongen - har hört att det e typ farligt att inhalera tippex  o man vill ju inte dö ung lixom *tar ett djupt bloss på ciggen*
    gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl
    Minelly skrev 2007-08-31 16:42:40 följande:
    Rosana: Jag hade gärna hängt med till sjukan ikväll, har såååå j-vla ont i ryggen, så jag skulle helt klart behöva recept på lite painkilers. Kanske Evert kan ordna det i Polen *måste fråga*. Men tyvärr har jag lovat Zizzi att hjälpa henne att flytta. Hon och Evert har gjort slut, IGEN! Han var otrogen med Sussi. Rotweilern Devil, kom på dem i sänghalmen.
    var Sussi m Evert??? ere saaaaant! jag visste det! det e säert han som e pappa då och inte Kenny som sunshine hade hört! jag ska faaan snacka m henne m det sen, vaddå, jag menar Evert lixom... värsta traschiga
    gravid m BF 16 dec
  • elenitsa

Jag har precis läst hela tråden, har suttit och garvat för mig själv!!! Ni är ju klockrena!!! Jag har ett praktexemplar på mitt jobb... Blir lika chockad varje gång jag jobbar med henne...
    WT är för mig svågern och hans familj i "Ett päron till farsa" filmerna!!! Allt ingår i den familjen, pappan går runt i linne, arbetslös, röker och dricker, snyltar på fruns släktingar, han kladdar på andra kvinnor. Dom har en stor okontrollerbar hund som dreglar ner överallt. Har x antal barn varav 13-åriga dottern redan är sexuellt aktiv. Dom bor i husvagn osv osv....

Tack för en underbar tråd!!!

• Rosana

Åsa: Allt duger åt mina ungar! Vart så himla pank i veckan, så Melizza fick gå tll Mackadonkan och pumpa ut ketchup i en petflaska å ta hem - funkade sk**tbra att röra ut i varmvatten till tomtsoppa sen!
    Minelly: Tur att nån fick underhållstöd idag!
    DrottGirl; Det e lugnt! Har allt hemma ju (ska börja förtoppa lite redan nu faktiskt) Skickade över ungarna till den där feta kossan på tredje våningen (hon som smyger och glorMen hon e ju schysst å ger dem mat å så). Sa till dem att jag inte vill se röken av dem förrän morgon eftermiddag! Måste ju sova ut ju. Kommer du nu rå? Porten e trasig, men hojta från gården så kastar jag ut nyckeln till dig!

Svar på tråden Vad är White trash för dig?