• Minelly

Vad är White trash för dig?

Det skrivs, speciellt på FL, väldigt mycket om White Trash. Vad är egentligen WT enligt dig? Ett namn, ett uttryck, ett beteende, ett klädesplagg?

Låt oss sammanställa en lista med faktorer en gång för alla.

• Svar på tråden Vad är White trash för dig?
  • Mamasnest

Det senaste WT jag stött på är att bjuda på Konsums egna muffins direkt ur förpackningen på födelsedagskalas. Dessutom tycker jag att det är extremt WT att stava sitt barns namn så konstigt att ingen förstår hur man ska uttala det.

Trebarnsmamma på heltid
  • Sunshine78

Herregud!! Jag som tyckte mina tidigare inlägg var fördomsfulla,vad är inte alla de andras då? Jeesus..rodnar nästan

• DrottGirl

Rosana: men såååå typiskt konsum lixom! vad tror dem att man ville krita eller? vaddå, hade inte den här regeringen ändrat på det här med sjukskrivnign , akassa och andar inkomster hade det ju inte arit ngt problem va! blir så trött på myndigheter som konsum som tror att de kan styra o ställa m alla!

jag följer med till näraktuen ikväll, det eju f-n skitfarligt att gå m förlamning i astamuskeln! så säger de att vi bor i ett iland, eller hur..!

jag snackade m tjaba och han sa att bitsy ska börja pierca hos honom nu så då kan man ju gadda sig och pierca sig samtidigt, sktismart, jag menar då spar man tid lixom , man hinner ju inte åka dit hela tiden, fattar inte varför de inte kommer hem o till en o fixar sånt - som hemtjänsten typ!

vilka cigg ska du ha rå?

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl
    Rosana skrev 2007-08-31 12:13:39 följande:
    Petit Coeur;"Har du inget vettigare för dig, kan du komma hit å fika istället. Ta med dig cigg å mjölk å kaffe å filter. Är helt slut!"Emmakatta;Haha!! WT-personerna har dessutom ofta varit med om en massa otroliga saker; blivit knivattackerade av grannfrun i tvättstugan, fött ett barn, fem månader för tidigt på McDonalds toalett -" visste inte ens att jag va' gravid!", fått näsan knäckt av en svart-taxichaufför, blivit förföljda av en psykopat...etc, etc! HUR hamnar dessa personer i såna situationer hela tiden???
    jamen så e det ju oxå - allt "bara råkar" hända dessa människor, gamla grannen tex har haft husrannsakan iaf 2 ggr vad jag vet om under tiden vi bodde där. Hon hade krockat m bilen minst 3 ggr, utslitna axlar efter fellyft inom vården och var sjukskriven men jobbade svart, 3 barn m 3 olika pappor (varav 2 grovt kriminella), ingen utbildning (hoppade av gymnasiet pga graviditet) röker och dricker såväl mängder av kaffe som billigt vin, hb, lämnar barnen till grannar hon nyss lärt känna för att sen gå till lokala pizzan och dricka öl o sjunga karaoke etc etc det finns så mkt mer o värre saker som jag inte kan skriva men herregud! WT or what?
    gravid m BF 16 dec
  • Rosana

DrottGirl,
    " Gula Blend eller Prince, spelar roll! Å jag veeet att de e skiitfarligt att gå som jag gör! Blir mer å mer förlamad nu ju! De få f*n fixa in mig på förtur på akuten ikväll! Pallar sitta å vänta halva natten...
    Skiitcool att Bitsy ska börja hos Tjaba! Kanske man kan krita en piercing där rå?? Har inte fått mina pengar ännu, soctanten krånglar! Ska ringa morsan sen och höra om hon kan låna mig några hundra. Fall det går så kan vi ju sticka in till Heartbeak's efter sjukan ikväll, tror att Stanko står i dörren ikväll.
    Men kom hit nu rå! Börjar f*n snart klättra på väggarna!

• Zagis

Känner en riktig WT-trash familj och de sover självklart i en vattensäng och på golvet vid mannens sida av sängen ligger det utspritt en väldans massa porrtidningar som ungarna deras uppfattar har fri tillgång till...

• Jossebell

drottgirl, okej du vinner! Det var en fullträff. Förmodligen har hon ett par foppa-kopior.

• fjädern

Grannen är white trash -
    Hon är sjukpensionär men är mer aktiv än någon av oss men jobba orkar hon inte, hon skriker och gapar på såväl hundar som barn, hennes morsa är alkis och hennes syrtra sjukpensionär för nerverna.
    Hennes dotter rökar trots att hon bara är 14 år och sonen är en bråkstake.
    White Trash!

Svar på tråden Vad är White trash för dig?